کد خبر : 1711588 | 12 مهر 1399 ساعت 17:26 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی عبدی؛ جانشین عیسی در نقش طارمی!

مهدی عبدی احتمالا به عنوان مهاجم نوک در ترکیب پرسپولیس حاضر خواهد شد.

مهدی عبدی؛ جانشین عیسی در نقش طارمی!

به گزارش ورزش سه، ستاره خط حمله پرسپولیس در شرایطی شش ماه محروم شد که سرخ ها از ساعتی بعد در مقابل النصر عربستان قرار خواهند گرفت و حساس‌ترین بازی این فصل خود را برگزار خواهند کرد. حالا در غیاب عیسی آل کثیر، احتمالا مهدی عبدی در ترکیب اصلی حضور خواهد یافت و باید جای آقای گل قرمزها را پر کند.

 

مهدی عبدی در حالی مقابل النصر بازی می‌کند که سابقه گل های بسیار مهمی را دارد؛ او اولین گل خود را در بازی دربی به ثمر رساند و در بازی قهرمانی قرمزپوشان نیز گلزنی کرد و در بازی با الشارجه نیز اولین گل آسیایی را زد.

 

این مهاجم جوان در شرایطی وارد ترکیب می‌شود که قرمزهای پایتخت در آخرین تقابل با النصر نیز یک مهاجم جوان را در ترکیب خود داشتند؛ یعنی مهدی طارمی. اتفاقا آن مسابقه نیز حساسیت ویژه ای داشت و باتوجه به خوشحالی سعودی ها، جنجال های زیادی به وجود آمده بود.

 

1532918

 

مهدی طارمی در آن دیدار با یک پنالتی چیپ توانست دروازه را باز کند و خوشحالی عربستانی ها را نیز تلافی کرد و پرسپولیس در دیداری که شاید هواداران انتظارش را نداشتند، به پیروزی رسید.

 

حالا سرخپوشان پایتخت دوباره در چنین موقعیت مقابل النصر قرار می‌گیرند و این بار مهدی عبدی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و جانشین آل کثیر، انگیزه زیادی دارد تا همچون مهدی طارمی بدرخشد.

دیدگاه‌ها