کد خبر : 1711605 | 12 مهر 1399 ساعت 18:20 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

ادینسون کاوانی به خاطر اتلتیکو کوتاه آمد

ستاره اروگوئه ای حاضر شد از بخشی از دستمزد بالایش به خاطر پیوستن به اتلتیکو صرف‌نظر کند.

ادینسون کاوانی به خاطر اتلتیکو کوتاه آمد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که در روزهای اخیر به نظر می‌رسید احتمال پیوستن ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن به منچستریونایتد بالا رفته است، اما حالا رسانه‌های اسپانیایی بار دیگر از احتمال پیوستن او به اتلتیکو مادرید صحبت می‌کنند. احتمالی که پیشتر درباره او مطرح شده بود.

 

 

1503773

 

 

کاوانی در حال حاضر یکی از جواهرات باقی مانده در بازار نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید. او ژانویه گذشته به شکلی جدی با اتلتیکو مادرید وارد مذاکره شد ولی به دلیل رقم 30 میلیونی درخواستی پی اس جی همه چیز منتفی شد. اتلتیکو معتقد بود چنین مبلغی برای بازیکنی که تنها شش ماه به پایان قراردادش باقیمانده، بسیار بالاست. ارتباط دو طرف قطع شده بود اما به نظر می رسد که یک بار دیگر وارد مذاکره شده اند.

 

طبق ادعای آاس، کاوانی حاضر شده با کاستن از رقم دستمزد 10 میلیون یورویی خود، به نفع اتلتیکو کوتاه بیاید اما مشکل اینجاست که برای پیوستن او به باشگاه مادریدی ابتدا باید دیه گو کاستا از اتلتیکو جدا شود و این به سادگی میسر نخواهد شد.

کاوانی بازیکن آزاد است و حتی پس از تمام شدن مهلت نقل و انتقالات هم مشکلی برای پیوستن به باشگاه مدنظرش نخواهد داشت. او این روزها در اروگوئه و به صورت اختصاصی تمرین می کند.

 

 

1490951

دیدگاه‌ها