کد خبر : 1711731 | 13 مهر 1399 ساعت 10:27 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

وین رونی

یونایتد هری کین را می‌خواهد نه جیدون سانچو

وین رونی می‌گوید منچستریونایتد اگر به دنبال خرید یک ستاره گران‌قیمت است باید هری کین را به خدمت بگیرد و نه جیدون سانچو را.

یونایتد هری کین را می‌خواهد نه جیدون سانچو

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید این باشگاه در آخرین روزهای باقی مانده از فصل نقل و انتقالات‌، اولویت خود را اشتباه تعریف کرده و اگر می خواهد بیش از 110 میلیون یورو برای خرید یک بازیکن خرج کند باید به دنبال خرید مهاجمی مثل هری کین باشد نه وینگری مثل جیدون سانچو.

 

1530391

 

یونایتد در طول تابستان تلاش زیادی برای خرید جیدون سانچو کرد ولی بر سر قیمت او تا این لحظه با بوروسیا دورتموند به توافق نرسید. از طرف دیگر یونایتد به جذب ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن بسیار نزدیک شده است. رونی اما می‌گوید یونایتد باید سرمایه گذاری‌اش را روی خرید یک شماره 9 گلزن معطوف کند و در حال حاضر کسی را بهتر از هری کین سراغ ندارد.

 

وین رونی گفت: " جیدون سانچو بازیکن درجه یکی است ولی من تعجب می‌کنم که او اولویت اول نقل و انتقالاتی یونایتد شده چرا باید 110 میلیون یورو برای استعدادی هزینه کنید که شبیهش را در تیم تان دارید؟ میسون گرین وود در همان پست بازی می‌کند و در همان رده سنی است".

 

1497243

 

ستاره سابق یونایتد به ساندی تایمز گفت: " من ترجیح می دادم این پول صرف خرید هری کین شود. بله خرید او از تاتنهام دشوار و حتی شاید غیرممکن باشد ولی یونایتد همیشه باید برای خرید بهترینها تلاش کند و کین دقیقاً همان کسی است که سولسشر الان به او نیاز دارد. یک شماره 9 واقعی".

 

 

دیدگاه‌ها