کد خبر : 1711787 | 13 مهر 1399 ساعت 14:27 | 42K بازدید | 7 دیدگاه

صادقی: مهره‌های وزارت ورزش باید از استقلال بروند

بازیکن سابق استقلال گفت که وزارت ورزش باید با پیشکسوت های این تیم همکاری کند تا آبی پوشان موفق شوند.

صادقی: مهره‌های وزارت ورزش باید از استقلال بروند

به گزارش "ورزش سه"، امروز جلسه ای میان پیشکسوت های باشگاه استقلال برگزار شد که در این جلسه صحبت هایی درخصوص آینده این باشگاه و نقش پیشکسوت های استقلال در آینده این تیم مطرح شد.


امیرحسین صادقی، مدافع و کاپیتان سالهای نه چندان دور آبی پوشان که در این جلسه حضور داشت، در مورد وضعیت استقلال گفت: وضعیت استقلال اصلا خوب نیست. علاوه بر نتیجه گیری بد، حواشی مدیریت و شرایط باشگاه خوب نیست. با کمک تمام پیشکسوت های بزرگ سعی می کنیم این شرایط را سر و سامان ببخشیم و مشکلاتی که هست را خودمان بتوانیم حل کنیم.


وی ادامه داد: امیدوار هستیم که وزارت ورزش با ما کمال همکاری را داشته باشد. طی 9 ماهی که از عمر این وزارت مانده است، امیدوارم به باشگاه استقلال کمک کند و کار را به پیشکسوت هایش واگذار  نماید تا بتوانیم اتفاق های خیلی خوبی را رقم بزنیم.


صادقی در مورد اینکه در حال گذراندن دوران نقاهت پس از تصادف است و حضورش در این جلسه می تواند تأثیری داشته باشد، توضیح داد: من پیشکسوت تیم نیستم. بزرگان و ریش سفیدانی که در جلسه دیدید، پیشکسوت استقلال هستند. من به نوبه خودم تمام تلاشم را می کنم چون هواداران تیم را دوست دارم. هوادارانی که از صبح تا شب برای تیم غصه می خورند. ما هم جزو آن هواداران هستیم. دوست داریم که پیشکسوت ها نیز در عرصه تصمیم گیری بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند.


وی درباره سرمربی آینده استقلال گفت: وزارت ورزش باید تعدادی از مهره هایش را در باشگاه استقلال خالی کند تا این تیم بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

دیدگاه‌ها