کد خبر : 1711789 | 13 مهر 1399 ساعت 14:41 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد – تاتنهام؛ بازگشت آقای خاص به اولد ترافورد

ژوزه مورینیو به اولد ترافورد برمی‌گردد تا با تاتنهام به مصاف منچستریونایتد، تیم سابقش برود. یونایتد در هفته گذشته دو بازی برابر برایتون انجام داد و هر دو را برد.

یونایتد – تاتنهام؛ بازگشت آقای خاص به اولد ترافورد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی،  در دیدار دو تیم در لیگ، برایتون پنج بار توپ را به تیر دروازه یونایتد زد که رکوردی در لیگ برتر به شمار می‌رود و یونایتد با پنالتی دقیقه 100 برونو فرناندس که بعد از سوت پایان گرفته شد به برتری رسید. تاتنهام هم مقابل نیوکاسل با پنالتی دقیقه 97 رقیب به تساوی رضایت داد. آنها اخیراً چهار بازی در سه رقابت مختلف انجام داده‌اند. تساوی مقابل نیوکاسل ناامیدکننده بود اما آنها سپس توانستند چلسی را در ضربات پنالتی از جام اتحادیه کنار بزنند و بعد با پیروزی در پلی‌آف لیگ اروپا به مرحله گروهی راه یافتند.


مورینیو شیفته کلین‌شیت است اما تاتنهام در هفت بازی خود در این فصل حتی یک بار هم کلین‌شیت نکرده است. مورینیو در شش بار اخیری که در خانه تیم‌های سابقش بازی کرده به پیروزی نرسیده است.


تاتنهام مدت‌هاست که در خانه حریفان گل می‌خورد. آنها در 27 بازی اخیر خود در خانه رقیبان تنها دو بار کلین‌شیت کرده‌اند که آن هم برابر تیم‌های سقوط‌کرده بوده است. آخرین باری که تاتنهام در خانه یک تیم که در حال حاضر در لیگ برتر به سر می‌برد، کلین‌شیت کرده به دسامبر 2018 برمی‌گردد. تاتنهام همچنین در 30 بازی اخیر در خانه شش تیم بزرگ انگلیس تنها سه بار پیروز شده که آخرین بار در اولدترافورد در آگوست 2018 بوده است.


تیم اوله‌گونار سولشر هم در این فصل اصلاً متقاعدکننده نبوده است. آنها مقابل کریستال پالاس شکست خوردند و اولین امتیازات خود را مقابل برایتون کسب کردند. از فصل 73-1972 نشده که یونایتد در سه بازی اول خود در لیگ بیشتر از یک گل دریافت کند و از فصل 87-1986 به این سو هم آنها دو بازی خانگی اول خود در لیگ را نباخته‌اند اما هر دو روند ممکن است امروز به پایان برسد.


بازی یکشنبه یک روز پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است و خبرهای بسیاری از پیوستن بازیکنان مختلف به یونایتد به گوش می‌رسید، هرچند که تاکنون فقط دونی فن‌د‌بیک خریداری شده است.
هری مگوایر در بازی مقابل برایتون دچار مصدومیت مچ پا شد اما به این بازی می‌رسد. فرناندس هم مصدومیت عضله ران داشت، هرچند که او هم احتمالاً به این دیدار خواهد رسید. فرناندس در 16 بازی اخیر یونایتد در لیگ برتر روی 17 گل تأثیر مستقیم داشته است. سولشر دغدغه چندانی از بابت مصدومیت ندارد و فیل جونز و اکسل توانزبه تنها بازیکنانی هستند که بی‌تردید این دیدار را از دست می‌دهند.


در سمت دیگر، سون هیونگ مین ممکن است این بازی را از دست بدهد، هرچند که مورینیو امیدوار است او آماده باشد. در هر حال، احتمالاً از استیون برخواین در سمت چپ استفاده خواهد شد تا تاتنهام بازیکنان کلیدی‌اش را در هفته‌های حساس پیش رو داشته باشد.


جیووانی لوسلسو مصدوم شده ولی اگر آماده باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت. اگر اینطور نشود، دله آلی برای اولین بار پس از هفته اول لیگ برتر در ترکیب ثابت تاتنهام قرار می‌گیرد.
هری کین مقابل منچستریونایتد در 12 بازی تنها 2 گل زده و امیدوار است که این آمار ضعیف را بهبود بخشد. کاپیتان انگلیس در سه بازی اول فصل لیگ برتر پنج پاس گل داده است. گرت بیل هم در این مسابقه غایب خواهد بود.


 
ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد:
دخئا؛ ون-بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو؛ پوگبا، ماتیچ؛ گرین‌وود، فرناندس، رشفورد؛ مارسیال
تاتنهام: یوریس؛ دوهرتی، سانچس، دایر، دیویس؛ هویبیرگ، وینکس؛ لوکاس، آلی، برخواین؛ کین

دیدگاه‌ها