کد خبر : 1711793 | 13 مهر 1399 ساعت 14:35 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

کومان لیست داد

خرید جدید بارسلونا در فهرست بازی با سویا

سرجینیو دست، خرید جدید بارسلونا وارد فهرست بازی با سویا شد.

خرید جدید بارسلونا در فهرست بازی با سویا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ و در دیداری حساس به مصاف سویا خواهد رفت. آبی اناری ها که لالیگا را پرقدرت و با کسب دو پیروزی آغاز کردند، امشب برابر قهرمان لیگ اروپا محکی جدی را پیش رو دارند که می تواند عیار تیم تحت هدایت رونالد کومان را به خوبی مشخص کند.

تا به اینجا مرد هلندی توانسته شور و انگیزه لازم را به بارسای درهم شکسته تزریق و هواداران را به آینده امیدوار کند.

 

 

Dest salta al campo de entrenamiento junto a Konrad

 

 

کومان ساعتی پیش فهرست 23 نفره تیمش برای بازی برابر سویا را اعلام کرد که در آن نام سه دروازه بان و نیز سرجینیو دِست  دیده می شود. خرید هلندی-آمریکایی جدید بارسا که قرار است جانشین نلسون سمدو باشد، در نهایت وارد فهرست بازی با سویا شد.

نام سرجینیو در حالی وارد فهرست شد که هنوز مجوز بازی او در لالیگا صادر نشده، ولی بارسا خوشبین است که تا قبل از بازی جزئیات باقیمانده مربوط به ترانسفر او از آژاکس نیز حل و فصل شود تا لالیگا در نهایت مجوز بازی را برای وی صادر کند. او روز گذشته اولین تمرین گروهی خود را انجام داد.

 

 

1532871

 

 

نام رافینیا و ژان کلر تودیبو که هر دو تا فردا را برای جدایی از بارسا وقت دارند، در فهرست دیده نمی شود. اما عثمان دمبله که این روزها شایعات پیوستنش به یونایتد به گوش می رسد، در فهرست حضور دارد. کنراد و سانتیاگو راموس مینگو نیز در فهرست بارسا حضور دارند.

همه چیز حاکی از آن است که امشب به جای کلمنت لنگله محروم، رونالد آرائوخو مدافع 21 ساله اروگوئه ای زوج جرارد پیکه باشد. در خط حمله نیز لیونل مسی، آنسو فاتی و گریزمان بازی خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها