کد خبر : 1711801 | 13 مهر 1399 ساعت 15:31 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

ساکی: ماندم تا به تیم شهرم کمک کنم

مدافع فصل گذشته صنعت نفت آبادان در حالی‌که شنیده می‌شد به دنبال جدایی از جمع طلایی‌پوشان آبادانی است، قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

ساکی: ماندم تا به تیم شهرم کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی نفت آبادان برای حضور در لیگ بیستم، پیش از ظهر امروز حسین ساکی مدافع فصل گذشته این تیم قراردادش را با نفتی‌ها برای یک فصل دیگر تمدید کرد. ساکی در گفتگو با خبرنگار ما درباره تمدید قرارداد خود با صنعت نفت آبادان گفت: من پیشنهادات زیادی برای فصل آینده داشتم اما تصمیم گرفتم فارغ از دیدگاه مالی و با رقم قرارداد کمتر و  به خاطر پیشرفت فوتبالی‌ام، یکسال دیگر در آبادان بمانم و به تیم شهر خودم کمک کنم؛ چرا که صنعت نفت را خانه خودم می‌دانم و در آن احساس راحتی می‌کنم.

 

وی درباره همکاری با سیدسیروس پورموسوی گفت: ایشان همشهری من است و اهل استان خوزستان است و شناخت خوبی روی بازیکنان خوزستان دارد و در جنوب همیشه کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته است؛ تعریف ایشان را از نفرات زیادی شنیدم و انشالله بتوانیم سال خوبی را در کنار یکدیگر بگذارنیم. فصل گذشته شرایط خیلی خوبی داشتیم اما در اواخر فصل با مشکلات مالی مواجه شدیم و سرمربی تیم‌مان (دراگان اسکوچیچ) رفت، برای همین نتایج ضعیف‌تری را کسب کردیم. در لیگ بیستم انشالله هواداران ما را به مانند فصل‌های گذشته حمایت کنند و بتوانیم با حمایت مسئولین فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها