کد خبر : 1711802 | 13 مهر 1399 ساعت 17:42 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کادنا سر

بال برزیلی به اجبار در بارسلونا ماندنی شد

رافینیا آلکانتارا بال برزیلی بارسلونا که قصد جدایی داشت به نوعی مجبور به ماندن در این باشگاه شد.

بال برزیلی به اجبار در بارسلونا ماندنی شد

به گزارش ورزش سه"، کمتر از 48 ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و به نظر نمی رسد که رافینیا آلکانتارا شانسی برای جدایی از بارسا داشته باشد. ساعاتی پیش کادنا سر فاش ساخت که این بازیکن برزیلی علی رغم اینکه در ایده های رونالد کومان جایی ندارد و در فهرست بازی امشب برابر سویا هم قرار نگرفته، تا پایان قراردادش که 30 ژوئن 2021 است در بارسلونا خواهد ماند. به این ترتیب او از اول ژانویه آزاد خواهد بود تا با باشگاه های خواهانش وارد مذاکره شود.

 

 

1360596

 

 

رافینیا عزم خود را برای جدایی جزم کرده بود ولی بارسا برای انتقال او 16 میلیون یورو رقم فسخش را طلب می کرد و دستمزد بالایش نیز مزید بر علت بود تا باشگاه ها در مذاکرات عقب نشینی کنند.

رافینیا دو مقطع را قرضی در سلتا بازی کرد و فصل گذشته نیز در همین باشگاه حضور داشت و راضی هم به نظر می رسید ولی در نهایت تصمیم گرفت به بارسا برگردد و راهی تیمی شود که اهدافی جاه طلبانه تر داشته باشد. او یک نیم فصل قرضی هم برای اینتر بازی کرده بود.

رافینیا با وجود عناصر تهاجمی متعدد در بارسا شانسی برای بازی کردن ندارد و می داند که احتمالا یک سال را روی نیمکت یا سکوها پشت سر خواهد گذاشت اما در نهایت تصمیم گرفت که خودش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد و برای این مهم باید تا پایان قراردادش صبر کند.

 

 

1347988

 

دیدگاه‌ها