کد خبر : 1711823 | 13 مهر 1399 ساعت 14:00 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

دورتموند جدیدترین مشتری بازیکن مازاد بارسلونا

طبق ادعای رادیو کاتالونیا بروسیا دورتموند نیز حالا خواهان جذب ژان کلر تودیبو شده است.

دورتموند جدیدترین مشتری بازیکن مازاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آینده ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بارسا هنوز نامشخص است. مدافعی که در فهرست مازاد رونالد کومان قرار دارد.

 

 

1466642

 

 

تودیبو ژانویه 2019 با یک میلیون یورو از تولوز به بارسلونا پیوست. در مدت زمان حضورش در بارسا، او نتوانست مربیان را متقاعد کند و پس از مدت ها نیمکت نشینی، زمستان گذشته به صورت قرضی به شالکه پیوست. قرارداد او قرضی با بند خرید 25 میلیون یورویی بود. رقمی که با توجه به شرایط پس از شیوع کرونا، پرداختش از سوی باشگاه آلمانی صورت نگرفت.

به این ترتیب تودیبو به بارسا بازگشت ولی باشگاه کاتالان که برای جذب مهره های مدنظرش، نیاز به پول دارد، به فروش تودیبو فکر می کند.

 

 

1533261

 

 

اخیرا از اورتون به عنوان جدی ترین تیم خواهان تودیبو نام برده می شد اما در نهایت این اتفاق به فاصله یک روز تا پایان نقل و انتقالات رخ نداده و همه چیز به بن بست خورده است.

حالا از فولام و دورتموند به عنوان باشگاه های خواهان تودیبو نام برده می شود. فولام حاضر است 18 میلیون یورو نیز بپردازد. سران دورتموند از عملکرد تودیبو در شالکه با خبرند و به خوبی می دانند که او می تواند مدافعی ارزشمند و موثر برای آنها باشد. سابقه دشمنی دورتموند و شالکه هم می تواند این انتقال را پرحاشیه کند. طبق ادعای رادیو کاتالونیا دورتموند در حال مذاکره با ایجنت تودیبو است تا با او به توافق شخصی دست پیدا کند.

تودیبو از فهرست بارسا برای بازی امشب برابر سویا خط خورد و رونالد کومان ترجیح داده روی رونالد آرائوخو حساب کند. کومان برای تقویت خط دفاعی خود نیز اریک گارسیا مدافع سیتی را می خواهد و دیگر جایی برای تودیبو نیست.

 

دیدگاه‌ها