کد خبر : 1711871 | 13 مهر 1399 ساعت 19:33 | 61.8K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیس مالک مقتدر آمارهای فردی لیگ قهرمانان

هر کدام از بازیکنان پرسپولیس در بخشی از برترین های لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند.

پرسپولیس مالک مقتدر آمارهای فردی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا به پایان رسید و پرسپولیس با شایستگی راهی دیدار فینال شد و حالا باید منتظر بماند تا از بین تیم های شرق آسیا، حریفش در دیدار پایانی مشخص شود.


اما با پایان مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتشار برترین های قاره در بخش های مختلف کرده است که نکته جالب حضور چشمگیر بازیکنان پرسپولیس در میان برترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیاست.

 


در جدول گلزنان، عبدالرزاق حمدالله قرار دارد. مهاجم خطرناک و مراکشی النصر، با به ثمر رساندن 7 گل، به تنهایی در صدر ایستاده است. عیسی آل کثیر که به دلیل محرومیت ناعادلانه نتوانست پرسپولیس را در مقابل النصر همراه کند، به همراه بغداد بونجاح 4 گله است و در رده دوم ایستاده است.

 

1533391

 

 


در میان بیشترین شوت های زده شده به سمت دروازه حریفان، عبدالرزاق حمدالله بازیکن مراکشی النصر در صدر قرار دارد. این بازیکن تاکنون 30 بار اقدام به شوت زنی کرده است. عیسی آل کثیر که به دلیل حکم عجیب AFC از حضور در دیدار با النصر محروم شد، همچنان رکورد مرحله یک چهارم نهاییش و زدن 16 شوت به سمت دروازه رقبای پرسپولیس، در رده سوم قرار گرفته و اگر محرومیت او بخشیده شود، شانس این را دارد تا به آمار خود افزوده و بالاتر از بغداد بونجاحی قرار بگیرد که با 18 شوت در رده دوم ایستاده است. 

 

1533395

 

 


اما در میان بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا، سلطان الغنام بازیکن النصر در صدر ایستاده است. او با 4 پاس گل به کارش در این رقابت ها خاتمه داد. سعید آقایی بازیکن چپ پای پرسپولیس نیز با 3 پاس گل در رده دوم مشترک قرار گرفته و می تواند در دیدار فینال، به آمار خود اضافه کند. البته مهدی ترابی که در این رقابت ها تنها 2 بازی برای پرسپولیس به میدان رفت، با 2 پاس گل نامش در میان بهترین پاسورهای این رقابت ها دیده می شود.

 

1533392

 

 


بشار رسن با 12 خلق موقعیت، در میان برترین بازیکنان لیگ قهرمانان در این آیتم دیده می شود. رسن در این رقابت ها عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و پاس تنها گل تیمش در برابر النصر را به عبدی داد. جلال الدین ماشاریپوف با 20 خلق موقعیت، در صدر ایستاده است و اکرم عفیف با 13 مورد دوم است. محمدرضا خلعتبری نیز با 11 خلق موقعیت، در بین 10 نفر برتر دیده می شود.

 

1533398

 

 


اما نکته جالب در بخش آماری AFC، به بخش بیشترین تعداد پاس برمیگردد. جایی که شجاع خلیل زاده مدافع مستحکم پرسپولیس با ارسال 598 پاس بالاتر از تمامی بازیکنان لیگ قهرمانان، در صدر ایستاده است. حسین کنعانی زادگان با 440 پاس، احمد نوراللهی با 430 پاس، بشار رسن با 423 پاس در رتبه های اول تا ششم 10 نفر برتر این آیتم قرار گرفته اند که نشان از حضور چشمگیر پرسپولیسی ها دارد.

 

1533399

 

 


در بخش بیشترین ارسال سانتر نیز جلال الدین ماشاریپوف با 59 سانتر با اختلاف فراوان نسبت به سایر بازیکنان در صدر قرار دارد. بشار رسن با 32 سانتر، سعید آقایی با 30 سانتر و حسن جعفری بازیکن شهرخودرو با 27 سانتر در میان 10 نفر برتر لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. 

 

1533397

 

 


اما در میان بهترین دروازه بانان لیگ قهرمانان، نام حامد لک خودنمایی می کند. در بخش بیشترین سیو یا نجات دروازه، لک با 16 سیو در رده ششم ایستاده است. این در حالی است که 2 دیدار ابتدایی سرخپوشان در لیگ قهرمانان را بیرانوند درون دروازه ایستاده بود. پیام نیازمند نیز با 19 سیو در رده پنجم قرار دارد. برد جونز دروازه بان باتجربه و خوب النصر با 25 سیو در رده نخست ایستاده است.

 

1533396

 

 


در بخش بیشترین کلین شیت، حامد لک با اقتدار در صدر ایستاده است. سنگربان پرسپولیس در 7 دیداری که برای این تیم به میدان رفته، فقط دو بار و آن هم از روی نقطه پنالتی دروازه اش را باز شده دیده است. او با 5 کلین شیت، بهترین دروازه بان آسیا از این منظر است و پس از او، برد جونز از النصر حضور دارد که 4 بار موفق شده دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

 

1533393

 

 


در بخش بیشترین تعداد دفع توپ نیز نام شجاع خلیل زاده و فرشاد فرجی دیده می شوند. شجاع تاکنون موفق شده 32 بار توپ را از محوطه جریمه خودی دور و یا به اصطلاح Block کند و در این بخش در رده دوم برترین های لیگ قهرمانان آسیا ایستاده است. فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو نیز با 25 دفع توپ، در رده ششم قرار دارد. کنعانی دیگر مدافع پرسپولیس نیز با 24 دفع توپ، در رده هشتم ایستاده است. مایکون مدافع بلند قامت النصر که در دیدار مقابل پرسپولیس پنالتی اش را از دست داد، با 34 دفع توپ در رده اول قرار دارد.

 

1533394

 

دیدگاه‌ها