کد خبر : 1712009 | 14 مهر 1399 ساعت 13:12 | 49.1K بازدید | 1 دیدگاه

از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم اما...

فرعباسی: تراکتور را دلی انتخاب کردم

فرعباسی می‌گوید که فسخ قرارداد او کاملا قانونی است و مشکلی ندارد.

فرعباسی: تراکتور را دلی انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه"، حبیب فرعباسی دروازه بان جوان فوتبال ایران که حالا در آستانه یک انتقال بزرگ قرار دارد، پس از فسخ قرارداد با تیم نفت در گفتگو با خبرنگار ما توضیح داد: فسخ من کاملا قانونی و بر طبق قانون فیفا و سازمان لیگ است. بازیکنی که دو ماه حقوق نگیرد (به خاطر کرونا شد سه ماه)، میتواند نامه بزند و اگر باشگاه بعد از ۱۰ روز پرداخت نکند، فسخ قانونی می‌شود. اما باشگاه به من پاسخ داد که ما به تو پرداختی داشتیم ولی من رفتم فسخ کردم. باشگاه ۹ ماه است به من هیچ پولی نداده است.

 

دروازه بان سابق نفت مسجدسلیمان راجع به این نامه توضیح داد: اینکه الان آقای مصطفی سلیمانی گفتند ما می‌خواستیم پولش را بدهیم، کاملا دروغ است. در نامه گفته‌اند که بیایید تا ما ریزصورت پرداختی را نشان دهیم و حرفی از این که بیا تا حقوقت را بدهیم، نیست.

وی افزود: من با مدیران باشگاه صحبت کردم و گفتم تیمی که حاضرم به آنجا بروم، میخواهد مبلغ فسخ را پرداخت کند. آن ها هم قبول کردند و قرار بود پول بگیرند اما گفتند نه ما گلر خودمان را می‌خواهیم و از این حرف ها. من هم ۳۰ شهریور نامه زدم و گفتم پولم را می‌خواهم ولی گفتند ما پرداختی کامل به تو داشتیم. در حالی که این درست نبود و من هم رفتم فسخ کردم که کاملا هم قانونی است.

 

فرعباسی درخصوص مقصد آینده اش گفت: مدیربرنامه‌ من صحبت خوبی با تراکتور کرده است و چند روز آینده قطعی می‌شود.

 

این دروازه بان ۲۳ ساله راجع به نمایش هایش در فصل گذشته عنوان کرد: خیلی خوشحالم، فصل قبل عملکرد خوبی داشتم ، چه در لیگ و چه دعوت در تیم امید و صعود به نیمه نهایی جام حذفی. در نقل و انتقالات هم از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم اما کاملا دلی تراکتور را انتخاب کردم و قصدم این است که به تیم ملی دعوت شوم.

او در پایان صحبت هایش گفت: مصطفی سلیمانی به جای این کارها بهتر است به فکر تیم باشد و اگر راست می‌گوید پنج روز تیم را ببرد مسجدسلیمان و از بازیکنان بومی تست بگیرد. نه این که بچه ها با هزینه شخصی بیایند تهران یا این که اصلا نتوانند بیایند و استعدادشان بسوزد.

دیدگاه‌ها