کد خبر : 1712038 | 14 مهر 1399 ساعت 15:12 | 38.3K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنان پرسپولیس ذاتا برنده هستند

کالدرون: فینال جای بهترین تیم‌ها است

یحیی گل محمدی تیمی را به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رساند که فصل فوتبالی را با گابریل کالدرون آرژانتینی آغاز کرده بود.

کالدرون: فینال جای بهترین تیم‌ها است

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد تا یک قدم تا قهرمانی در این رقابت ها فاصله داشته باشد. گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی و سابق پرسپولیس در همین رابطه گفت و گویی را با خبرگزاری "ایرنا" انجام داده که در زیر می خوانید:

 

پرسپولیس توانست در لیگ قهرمانان آسیا فینالیست شود، نظر شما در مورد این موضوع چیست؟
این کار را قبلا هم انجام داده بودند، پرسپولیس یک تیم بزرگ در آسیاست و در تمام طول فصل فوق العاده بودند، مخصوصا طوری که رقابت می‌کنند، سطح رقابت بازیکنان تیم بی نظیر است. ذاتا برنده هستند.

 

به عنوان مربی‌ای که در پرسپولیس کار کردید، دلیل اصلی موفقیت این تیم را چه می‌دانید؟

از موفقیت باشگاه خوشحال هستم. پرسپولیس تیم بزرگی است و سال به سال این را نشان داده است. پرسپولیس توانست تیم‌هایی که از لحاظ مالی خیلی قوی بودند را حذف کند، مثل الدحیل در مرحله گروهی، السد و النصر. این کار را فقط زمانی می‌توانید انجام دهید که بازیکنان بزرگ و میل زیاد به برنده شدن داشته باشید.

 


پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

بله. البته هنوز یک فینال باقی مانده است. تیم‌هایی که به فینال می‌رسند، بهترین ها هستند و با یک بازی می توانند قهرمان شوند، و امیدوارم اینطور شود.

 

پرسپولیس از دید شما می‌تواند در فصل جدید هم موفق ظاهر شود؟

با توجه به ابهام و بلاتکلیفی ناشی از این همه گیری کرونا، باید امیدوار باشیم کم کم از این شرایط خارج شویم و فوتبال هم مثل زندگی دوباره به شرایط قبل بازگردد.

دیدگاه‌ها