کد خبر : 1712074 | 14 مهر 1399 ساعت 17:31 | 65.4K بازدید | 1 دیدگاه

شجاع - کمال؛ گفتگوی خصوصی با گل‌محمدی (عکس)

شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا که از وضعیت خود در پرسپولیس ناراضی هستند، گفتگویی را با یحیی گل‌محمدی انجام دادند.

به گزارش ورزش سه، شجاع پیش از سفر به تهران و در فرودگاه دوحه با انتشار چند پیام ویدیویی، نارضایتی کامل خود را از وضعیت پرسپولیس اعلام کرده بود. در یکی از ویدیوهای او کمال کامیابی نیا هم حضور داشت و می‌گفت که اگر اوضاع به این شکل پیش برود، تصمیم جدیدی را خواهد گرفت اما این دو شب گذشته در شرایطی که دیگر بازیکنان مشغول انجام مصاحبه بودند، جلسه ای را با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار کردند.

 

در این جلسه که مذاکراتی درباره وضعیت شجاع انجام شد و کمال کامیابی نیا هم خواست خود را با سرمربی قرمزها در میان گذاشت. نکته جالب این که سرمربی پرسپولیس از حراست فرودگاه خواست تا اطراف آن ها را خالی کند و اجازه ورود به هیچ خبرنگاری را ندهد.

 

1533699

 

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی هم پیش از بازی های آسیایی اعلام کرده بود که نامه جدایی اش را به باشگاه پرسپولیس خواهد داد و تنها تا پایان لیگ قهرمانان هدایت قرمزها را برعهده خواهد داشت.

 

در نهایت باید دید مهدی رسول پناه که تاکنون نتوانسته رضایت هواداران، بازیکنان و کادرفنی را جلب کند، درباره این بحران جدید در باشگاه قرمزپوش پایتخت چه تصمیمی می‌گیرد و تصمیمش منجر به بقای این دو خواهد شد یا جدایی شان را در پی خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها