کد خبر : 1712108 | 14 مهر 1399 ساعت 20:03 | 41.7K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ فدریکو کیه زا راهی یوونتوس شد

فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی فیورنتینا با قراردادی قرضی و حق خرید 50 میلیون یورویی به یوونتوس ملحق شد.


به گزارش "ورزش سه"، در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که یوونتوس خرید دیگری در بخش هجومی انجام داده و فدریکو کیه زا، ستاره جوان و ایتالیایی فیورنتینا را به صورت قرضی از این تیم جذب کرد. فدریکو کیه زا در سالهای اخیر مورد توجه تیم هایی چون منچستریونایتد، اینتر و همین یوونتوس قرار داشت و در نهایت بیانکونری موفق به جذب یک ستاره دیگر از فلورانس شد. به نظر می رسد این انتقال به صورت قرضی انجام شده و تابستان سال بعد یوونتوس مبلغ 50 میلیون یورو به باشگاه فیورنتینا پرداخت خواهد کرد.

 

در دو دهه اخیر انتقال هایی جنجالی از فیورنتینا به یوونتوس انجام شده که بی شک مهم ترین آن حضور روبرتو باجو در تورین است. رابطه خوبی بین هواداران دو تیم یوونتوس و فیورنتینا برقرار نیست و بی شک فدریکو کیه زا از این به بعد بین هواداران وایولا تبدیل به بازیکن منفوری خواهد شد.

 

البته گرچه بند خرید کیه زا اجباری نیست، اما می توان تقریبا او را به صورت قطعی بازیکن دائم یوونتوس دانست. زیرا اگر یووه فصل جاری در بین 4 تیم اول جدول قرار گرفت، یا کیه زا در 60 درصد بازی ها حداقل 30 دقیقه بازی کند و 10 گل یا 10 پاس گل بدهد، انتقال او دائمی می شود.

 

1533751

دیدگاه‌ها