کد خبر : 1712199 | 15 مهر 1399 ساعت 13:10 | 31.4K بازدید | 2 دیدگاه

درگیری‌ای که قصد تمام شدن ندارد

گونزالس: نیمار لیاقت احترام من را ندارد!

آلوارو گونزالس بازیکن مارسی که درگیری‌اش با نیمار خبرساز شده بود می‌گوید نیمار کسی نیست که شایسته احترام او باشد.

گونزالس: نیمار لیاقت احترام من را ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو گونزالس مدافع مارسی که چندی پیش درگیری او با نیمار در دیدار مارسی و PSG خبرساز شده بود می‌گوید بر خلاف ادعای نیمار علیه او توهین نژادی نکرده بلکه این نیمار بوده که سعی داشته تحریکش کند و او را به واکنش وادار کند.

 

1533920

 

گونزالس می‌گوید نیمار در جریان بازی به او گفته " پولی که تو در یک سال درمی‌آوری من در یک روز درمی‌آورم". گونزالس می‌گوید به دلیل رفتارهای نیمار او را شایسته احترام نمی بیند.

 

دیدار پرتنش دو تیم بزرگ فوتبال فرانسه در روز 13 سپتامبر که با پیروزی 1-0 مارسی به پایان رسید به جنجال کشیده شد و نیمار به دلیل درگیری فیزیکی با گونزالس از زمین اخراج شد و سپس مدعی شد آلوارو به او توهین نژادی کرده است.

 

1533921

 

آلوارو گونزالس حالا درباره آن ماجرا می‌گوید: " نیمار به من گفت پولی که تو در عرض یک سال درمی‌آوری من در یک روز درمی‌آورم. که البته درست است. ولی من به نیمار گفتم از حقوق و دستمزدم راضی ام. نیمار در کل بازی آن روز رفتار بدی داشت و فقط به دنبال تحریک کردن بود".

 

مدافع مارسی در ادامه گفت: " من هیچ توهین نژادی نکردم. ولی اجازه نمی دهم هیچکس به خودم و فوتبالم توهین کند. نیمار لیاقت هیچ چیزی از طرف من ندارد، نه لیاقت احترام نه هیچ چیز دیگری".

 

 

دیدگاه‌ها