کد خبر : 1712200 | 15 مهر 1399 ساعت 13:11 | 36.2K بازدید | 5 دیدگاه

مهاجم سپاهان در یک قدمی تراکتور

مهاجم ریزنقش سپاهان در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به تراکتور است.

مهاجم سپاهان در یک قدمی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که هنوز به‌صورت جدی وارد نقل و انتقالات تابستانی نشده، فعلا در حال رصد وضعیت بازیکنانی است که قراردادشان با باشگاه‌هایشان به اتمام رسیده یا به دنبال جدایی از تیم‌های خود هستند تا با آنها وارد مذاکره شده و قرارداد ببندد.

رضا میرزایی که قصد دارد از سپاهان جدا شود، یکی از گزینه‌های مد نظر تراکتور است که مدیران این باشگاه نیز وارد مذاکره با او شدند و به توافق اولیه هم دست پیدا کردند.

 

این مهاجم ۲۴ ساله و تند و تیز که از رده سنی جوانان عضو باشگاه سپاهان است و طی سالیان اخیر تنها یک فصل به‌عنوان بازیکن قرضی در فولاد خوزستان بازی کرده، قصد دارد فوتبال خود را در شرایط جدیدی دنبال کند تا بتواند فرصت بیشتری برای بازی و نمایش عملکردش به دست بیاورد.

 

میرزایی از باشگاه سپاهان درخواست رضایت‌نامه داشته و از سوی دیگر مذاکراتی هم برای پیوستن به تراکتور انجام داده که اگر اتفاق خاصی نیفتد، به‌عنوان خرید جدید سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان معرفی می‌شود.

 

البته به غیر از تراکتور، ذوب آهن و چند پیشنهاد لیگ برتری دیگر نیز برای این بازیکن ارسال شده که باید ببینیم درنهایت هافبک راست سپاهانی ها کدام مسیر را برای ادامه فوتبال خود انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها