کد خبر : 1712204 | 15 مهر 1399 ساعت 13:24 | 77.7K بازدید | 9 دیدگاه

کنایه یحیی به رسول پناه؛ توهین نکنید!

یحیی گل‌محمدی شب گذشته گفت که به جای توهین به کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشورهای مختلف، از حق تیم های ایرانی در مقابل آن ها دفاع کنید.

کنایه یحیی به رسول پناه؛ توهین نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای محرومیت عیسی آل کثیر و سپس شکایت النصر به ای اف سی بابت  بازیکنان جدید پرسپولیس، موجی از واکنش ها را در بین اهالی فوتبال به همراه داشته که اغلب آمیخته به نوعی توهین بوده است؛ از برنامه های تلویزیونی تا روزنامه های ورزشی و البته مدیران فوتبال که با الفاظ غیرمرسوم، به این موضوع پرداختند و حالا با درخواست یحیی گل‌محمدی مواجه شده‌اند.

 

یکی از این واکنش ها از سوی مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس بود که در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به واژه توهین آمیز «آل کثیف» در این باره اظهار نظر کرد و البته بسیاری از هواداران پرسپولیس هم علیه او موضع گرفتند.

شب گذشته گل‌محمدی در فوتبال برتر گفت: خواهشی از دوستان دارم که در بحث دفاع یک مقدار منطقی و با احترام بیشتر وارد شویم و به یک کشور دیگر و به ای اف سی توهین نکنیم، این ها تصمیم گیر هستند. باید برویم با احترام تصمیم گیری کنیم، این که آن ها را بد خطاب کنیم، صورت خوبی ندارد. ما پرسپولیس هستیم و این اسم پیشینه زیادی دارد. ما تمدن صادر می‌کردیم و صاحب آن هستیم. صورت خوشی ندارد با الفاظ بد کشورها را مورد خطاب قرار دهیم. این که با توهین کاری را انجام دهیم، کار بدتر می‌شود.

 

این صحبت ها در حالی مطرح شده که علاوه بر رسول پناه، بخش بزرگی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز با خشم و توهین علیه کشورها و نهادهای مختلف موضع گرفتند و حالا باید دید پس از خواست سرمربی سرخ ها، چه واکنشی خواهند داشت.

 

 

دیدگاه‌ها