کد خبر : 1712218 | 15 مهر 1399 ساعت 15:14 | 27.5K بازدید | 3 دیدگاه

با اعلام سعید آذری؛

حسینی نه؛ فروزان شاگرد جواد نکونام شد

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان محسن فروزان را به عنوان خرید جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی کرد.

حسینی نه؛ فروزان شاگرد جواد نکونام شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین جداشده های فولادخوزستان در پنجره تابستانی لیگ بیستم شهاب گردان بود که به خصوص در نیم فصل دوم نمایش های خوبی برای این تیم به نمایش گذاشت و با پایان لیگ نوزدهم به باشگاه سابق خود ذوب آهن بازگشت.


طی روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد خرید جواد نکونام برای تقویت خط دروازه فولاخوزستان شنیده شد و حتی از حسین حسینی گلر استقلال نیز به عنوان یکی از گزینه ها یاد شده است.


حالا اما سعید آذری محسن فروزان را به عنوان خرید بعدی تیمش معرفی کرد و او در لیگ بیستم باید برای رسیدن به ترکیب اصلی با احسان مرادیان دروازه بان دیگر فولادی‌ها رقابت می کند.


تا چندی پیش پنجره تیم فوتبال فولادخوزستان به دلیل ابهاماتی که در پرونده انتقال بلبلی از سپیدرود به این تیم وجود داشت، بسته بود ولی درنهایت با پیگیری های باشگاه فولادخوزستان و مستندانی که ارائه کرد، این مشکل حل شد.


در شرایطی که فولادی‌ها از شنبه در اردوی کردان حضور دارند و امروز در حال برگزاری مصافی دوستانه با هوادار هستند، محسن فروزان در محل این بازی حاضر شد تا رفته رفته کار خود را با تیم جدیدش آغاز کند. فروزان پس از دوری چند ماهه از فوتبال، در نیمه دوم فصل گذشته با لباس پارس جنوبی جم به میادین فوتبالی بازگشت.

دیدگاه‌ها