کد خبر : 1712229 | 15 مهر 1399 ساعت 15:36 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا کوپه

مودریچ: ماندنی شدن مسی به 2 دلیل خوب بود

ستاره رئال و برنده توپ طلای 2018 از اینکه لیونل مسی در بارسلونا ماندنی شد خوشحال است.

مودریچ: ماندنی شدن مسی به 2 دلیل خوب بود

به گزارش "ورزرش سه"، لیونل مسی ماه گذشته با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا رسما تقاضای جدایی داد. او اعتقاد داشت می تواند اختیاری قراردادش را فسخ کند و باشگاه بعدی او مجبور به پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی نخواهد بود. بارسلونا اما با درخواست مسی به شکلی قاطع مخالفت کرد و در نهایت مسی عنوان کرد که چون دوست ندارد باشگاه را به دادگاه بکشاند، یک فصل دیگر نیز ماندنی خواهد بود.

 

 

1456104

 

 

لوکا مودریچ در مورد ماندنی شدن مسی در بارسا گفت:« ما بازیکنان رئال در مورد جدایی احتمالی مسی صحبت نمی کردیم اما طبیعتا اخبار او پیگیری می شد. در نهایت خوشحال شدم که مسی در بارسا ماند چون از یک طرف بودن چنین بازیکنی یک مزیت بزرگ برای لالیگا محسوب می شود و از سوی دیگر ما در رئال دوست داریم برابر بهترین بارسلونای ممکن قرار بگیریم. قطعا بارسا بدون مسی تضعیف می شد اما حالا با بودن مسی، رقابت مان هیجان انگیزتر خواهد بود.»

 

 

1533936

 

 

رئال بالاخره در این تابستان از شر گرت بیل راحت شد و او را قرضی به تاتنهام واگذار کرد. بیل در میان رسانه های مادریدی و هواداران رئال کمترین محبوبیت را هم نداشت.

مودریچ دوست صمیمی بیل در مورد او گفت:« تقریبا بیشتر دوران حرفه ایم را با بیل هم تیمی بوده ام. 4 سال در تاتنهام و هفت سال در رئال. او یک انسان و یک فوتبالیست فوق العاده است. بیل کمی خجالتی است و حرف های که در موردش می زنند درست نیست. او را برای دو سال اخیر قضاوت می کنند ولی کارهایی که برای رئال انجام داد، غیر قابل انکارند. او در رئال تاثیرگذاری بالایی داشت. می گفتند اسپانیایی بلد نیست اما او در رختکن گاهی اوقات اسپانیایی هم حرف می زد. متاسفانه خدمات بیل را به خاطر دو سال اخیر فراموش کردند.»

 

 

1501105

 

 

مورینیو:« از مورینیو همیشه سپاسگزارم چون با اصرار او بود که رئال اقدام به جذب من کرد. افسوس که تنها یک سال زیر نظر او کار کردم. مورینیو مربی بسیار بزرگی است و در هر تیمی بوده، موفق کار کرده است.»

دیدگاه‌ها