کد خبر : 1712250 | 15 مهر 1399 ساعت 18:05 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا مودریچ:

دوست دارم در رئال بازنشسته شوم ولی.....

ستاره کروات دوست دارد در رئال مادرید به فوتبالش پایان دهد اما نمی داند این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

دوست دارم در رئال بازنشسته شوم ولی.....

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ از تابستان 2013 برای رئال مادرید بازی می کند. ستاره کروات با رئال به تمام افتخارات ممکن دست یافته و سال 2018 توانست فاتح توپ طلا نیز شود.

از قرارداد مودریچ تنها یک سال باقیمانده و خبری از تمدید قرارداد نیست. آخرین بار او تابستان 2018 بود که قراردادش را تمدید کرد. مودریچ در آستانه 34 سالگی همچنان در خط میانی رئال یک وزنه بزرگ محسوب می شود.

 

 

1425028

 

 

او در مورد تمدید قرارداد به کادنا کوپه گفت:« دوست دارم در رئال به فوتبال ادامه داده و همینجا بازنشسته شوم ولی همه چیز به من بستگی ندارد. باید دید باشگاه نظرش چیست و اینکه سرمربی همچنان مرا بازیکن مفید و مهمی می بیند یا خیر. هنوز چند سال دیگر می توانم بازی کنم و دوست دارم در رئال به فوتبالم پایان دهم. این را کتمان نمی کنم ولی در عین حال نمی خواهم مشکلی برای مدیریت و کادر فنی باشم. رئال خانه من است و با سران باشگاه ارتباط خیلی خوبی دارم. خوشبینم در نهایت به توافق برسیم.»

 

 

1530932

 

 

مودریچ در مورد انتقادات رسانه های بارسلونا به داوری بازی های رئال گفت:« قبلا می گفتند وی ای آر نیست و رئال سود می برد و حالا برعکس حرف می زنند. تعجبم بیشتر از این است که اعتراضات شان به تصمیمات درست داوری و وی ای آر است.

صحنه هایی که ثابت می کند تصمیم داور درست بوده نیز مورد انتقاد قرار می گیرد و این بسیار عجیب است. اغلب این اعتراضات بی دلیل هستند. یک تصمیم داوری به سود رئال را به من نشان دهید که غلط بوده باشد. وی ای آر باعث شده فوتبال منصفانه تر شود.»

 

دیدگاه‌ها