کد خبر : 1712298 | 15 مهر 1399 ساعت 20:23 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

دراکسلر:

در تابستان خیلی به ترک پاری سن ژرمن فکر کردم اما...

یولیان دراکسلر، هافبک آلمانی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که در نقل و انتقالات تابستانی به جدایی از این تیم فکر کرده اما این اتفاق به دلیل مسائل مربوط به کرونا دشوار بوده است.

در تابستان خیلی به ترک پاری سن ژرمن فکر کردم اما...

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2017 بود که باشگاه پاری سن ژرمن بعد از مشاهده عملکرد خوب از یولیان دراکسلر، این هافبک آلمانی را با قراردادی به ارزش 42 میلیون یورو از ولفسبورگ به خدمت گرفت. دراکسلر از زمان حضور در تیم فرانسوی 145 بازی برای این تیم انجام داده که حاصل آن آمار 22 گل و 32 پاس گل بوده است.

 

با این حال هافبک آلمانی فصل گذشته زیر نظر هم وطن خود یعنی توماس توخل خیلی به بازی گرفته نشد. او همچنین مدتی را به دلیل مصدومیت به دور از میادین بود تا فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته باشد. دراکسلر حالا در مصاحبه ای عنوان کرده که در طول نقل و انتقالات تابستانی درباره جدایی از پاری سن ژرمن فکر کرده اما به دلیل برخی مسائل این موضوع میسر نبوده است.

 

 

1331558

 

 

دراکسلر در این باره گفت: " فصل گذشته اصلا برای من خوب پیش نرفت. نه در سطح ورزشی و همچنین به دلیل آسیب دیدگی و پس از آن تعلیق کامل فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا. با این حال قطعا فصلی بود که برای من به فراموشی سپرده شد.

 

در تابستان خیلی به این موضوع فکر کردم که کار دیگری انجام دهم و راهی یک تیم جدید شوم اما با توجه به مسائل پیش آمده ناشی از ویروس کرونا دشوار بود من باشگاهی پیدا کنم که با خود بگویم تناسب زیادی با من دارد و می توانم به آنجا بروم."

دیدگاه‌ها