کد خبر : 1712330 | 15 مهر 1399 ساعت 23:24 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع جدید بارسلونا زمستان می آید

مدیران بارسلونا از انتقال اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی به نوکمپ اطمینان دارند.

مدافع جدید بارسلونا زمستان می آید


به گزارش "ورزش سه"، تا همین دیشب نیز مذاکرات بین مدیران بارسا و سیتی برای انتقال اریک گارسیا، مدافع جوان به بارسلونا ادامه داشت، اما در نهایت طرفین به توافق مالی نرسیدند و او در انگلیس ماندنی شد. اما رادیو کاتالونیا در گزارشی مدعی شد این انتقال به احتمال فراوان در فصل زمستان امسال نهایی خواهد شد.

 

1534028

 

قرارداد اریک گارسیا در تابستان سال آینده با منچسترسیتی تمام می شود و به نظر نمی رسد او تمایل به تمدید قرارداد و ماندن در این تیم داشته باشد. آخرین پیشنهاد بارسلونا برای جذب او 10 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون پاداش بود که مورد توجه سیتی قرار نگرفت و آنها تاکید کردند زیر 20 میلیون حاضر به فروش اریک گارسیا نخواهند بود.

 

اما از نظر قانونی امکان توافق این مدافع جوان با بارسلونا در همین فصل زمستان برای سال بعد وجود دارد و سیتی نیز برای اینکه اریک گارسیا را رایگان از دست ندهد، احتمالا در ژانویه با خواسته های بارسا کنار می آید. مدیران بارسلونا اطمینان دارند در پنجره بعدی می توانند با رقم کمتری اریک گارسیا را جذب کنند و او در نیم فصل دوم لباس بلوگرانا را به تن خواهد کرد. اریک گارسیا سالها در آکادمی لاماسیا رشد کرده و در سال 2017 از بارسا راهی منچسترسیتی شده بود.

دیدگاه‌ها