کد خبر : 1712471 | 16 مهر 1399 ساعت 19:23 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

قول و قرار ستاره فرانسوی با زیدان!

حسام عوار، هافبک فرانسوی و 22 ساله لیون در مسیر انتقال به رئال مادرید قرار دارد.

قول و قرار ستاره فرانسوی با زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، لیون در فصل گذشته نمایشی فراتر از تصور ارائه داد و با گذر از سد تیم های بزرگی چون یوونتوس و منچسترسیتی تا آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نیز پیش رفت، اما در نهایت مغلوب بایرن مونیخ شد. حسام عوار یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نقش مهمی در رقم خوردن این فصل درخشان ایفا کرد.

 

1534194

 

او و ممفیس دیپای دو بازیکن پرطرفدار لیون در فصل تابستان بودند که در نهایت هر دو در تیم خود ماندنی شدند. حسام عوار به شدت مورد توجه آرسنال قرار داشت، اما به نظر می رسد او از همین حالا مقصد بعدی اش را انتخاب کرده است. حالا اوکی دیاریو در گزارشی مدعی شد رئال مادرید برای تابستان سال بعد حساب ویژه ای روی حسام عوار باز کرده و باید این بازیکن را فصل بعد هافبک کهکشانی ها دانست. طبق ادعای اوکی دیاریو، زین الدین زیدان با حسام عوار تماس گرفته و از او خواسته به پیشنهاد هیچ تیمی از جمله آرسنال در ماه های پیش رو پاسخ مثبت ندهد، زیرا سرمربی رئال مادرید علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

 

خود زیدان نیز ترجیح می داد فصل بعد حسام عوار را در اختیار داشته باشد و در واقع همه چیز طبق برنامه او پیش رفت. در ماه های آینده روند مذاکرات رئال مادرید برای خرید این هافبک ارزشمند آغاز می شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فصل بعد شاهد حضور او در برنابئو خواهیم بود.

دیدگاه‌ها