کد خبر : 1712474 | 16 مهر 1399 ساعت 19:27 | 37.8K بازدید | 2 دیدگاه

افشاگری نامجومطلق از چند ساعت قبل از حذف آسیایی

تست کرونای استقلالی‌ها قبل از پاختاکور مشکوک بود!

سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا افشا کردکه روز بازی با پاختاکور تست کرونای برخی نفرات تیم مشکوک بوده است.

تست کرونای استقلالی‌ها قبل از پاختاکور مشکوک بود!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه حدود دو هفته از حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می گذرد اما هواداران آبی هنوز نتوانستند تلخی شکست مقابل پاختاکورازبکستان را از یاد ببرند. درباره اتفاقات اردوی قطر و به خصوص دیدار با پاختاکور مسائل زیادی مطرح شده اما حالا با گذشت چند روز مجید نامجومطلق سرمربی آبی ها در این تورنمنت یک موضوع جدید را بیان می کند.


نامجومطلق در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" امروز اعلام کرد که روز بازی با پاختاکور آبی ها شرایط سخت و ویژه ای را سپری کرده اند. او گفت: «صبح روز بازی با پاختاکور تست کرونای 5، 6 نفر از بازیکنان ما و حتی خود آقای سعادتمند مشکوک بود و به همین خاطر مسئولان برگزاری به آنها اجازه حضور در زمین را نمی دادند. این بازیکنان حتی سر میز ناهار و در جلسه فنی ما نیز حضور پیدا نکردند و بازی کردنشان در هاله ای از ابهام قرار داشت.»


نامجومطلق در این خصوص ادامه داد: «صبح روز بازی با پاختاکور مسئولان دوباره از این بازیکنان تست گرفتند و در لحظه آخر مشخص شد که تست آنها منفی است و می توانند بازی کنند این موضوع استرس و شرایط سختی را به ما و بازیکنان تحمیل کرد. شما فرض کنید همه از کرونایی شدن برخی نفرات استرس دارند و ما قرار است چند ساعت بعد به زمین برویم و مقابل پاختاکور بازی کنیم.»


وی افزود: «اینها جزو مسائلی است که تمرکز تیم ما را قبل از بازی با پاختاکور بهم زد. ما حتی نمی دانستیم که می توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم یا نه. هیچ کدام از این موضوعات را نگفتیم تا حاشیه ای درست نشود اما بهتر است برخی از این موضوعات را هواداران بدانند.»

دیدگاه‌ها