کد خبر : 1712529 | 17 مهر 1399 ساعت 09:20 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

یواخیم لوو: از بازی آلمان ناراحت و عصبانی‌ام!

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان بعد از تساوی 3-3 مانشافت مقابل ترکیه در یک بازی دوستانه گفت از عملکرد تیمش در این بازی عصبانی است.

یواخیم لوو: از بازی آلمان ناراحت و عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای ملی آلمان و ترکیه دیشب در یک بازی دوستانه در شهر کلن و در راین انرگی اشتادیون به مصاف هم رفتند. آلمان در این دیدار با اینکه در اغلب دقایق نسبت به حریف برتری داشت و سه بار از ترکیه پیش افتاد ولی هر بار برتری خود را از دست داد تا بازی در نهایت با تساوی 3-3 به پایان برسد. یواخیم لوو سرمربی آلمان در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود و گفت از بازی تیمش عصبانی و ناراحت است.

 

1534254

 

لووی عصبانی در پایان بازی ضمن اذعان به اینکه ذهنیت باخت به تیمش نفوذ کرده و با انتقاد از عدم استفاده بازیکنانش از فرصتها گفت: " مدتی است ما با این مشکل مواجه هستیم. این تیم که مدت زیادی نیست در کنار هم بوده را نمی توان سرزنش کرد. این اتفاقی است که برای بازیکنان دیگری هم افتاده. من ولی از بازی تیمم ناراحت و عصبانی هستم. این بهترین کلماتی است که می توانم برای بیانش به کار ببرم".

 

1534255

 

سرمربی آلمان در ادامه گفت: " عصبانیت من چند دلیل دارد. یکی از آنها عدم استفاده از فرصتها است. اگر از فرصتها استفاده می کردیم آنها نمی توانستند نتیجه 3-2 را به تساوی بکشانند. تیم باید بتواند با فشار حریف مقابله کند و در موقعیتهای ساده توپ را دائم واگذار نکند. تیم باید توپ را صاحب شود و با اقتدار به گردش در بیاورد. اگر این کار را نکنید گل خواهید خورد. وقتی همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم روی این کار خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها