کد خبر : 1712560 | 17 مهر 1399 ساعت 13:11 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیشکسوتان به دنبال گرفتن پست و مقام نیستند

فریبا:فکری می تواند با بازیکن سالاری مقابله کند

پیشکسوت استقلال گفت: محمود فکری جزو بهترین بازیکنان تاریخ استقلال است و محبوبیت بالایی هم دارد.

 فریبا:فکری می تواند با بازیکن سالاری مقابله کند

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا که سال های زیادی به عنوان بازیکن و مربی در استقلال بوده، چند روز قبل در کنار تعدادی دیگر پیشکسوتان باشگاه استقلال به دیدار وزیر ورزش رفت و مشکلات تیم آبی پوش پایتخت را مطرح کرد. 


پیشکسوت استقلال درباره جلسه با وزیر ورزش به "ورزش سه" گفت: به درخواست خود سلطانی فر به این جلسه رفتیم. البته خیلی از پیشکسوتان می توانستند در این نشست باشند، اما به دلیل کرونا فقط 7، 8 نفر بودیم. قرار شد از تعدادی از پیشکسوتان در کمیته فنی استفاده شود تا این کمیته در انتخاب سرمربی و همچنین جذب بازیکن نقش داشته باشند. صحبت های ما با وزیر 2.5 ساعت طول کشید که ما درباره ضعف های مدیریتی باشگاه استقلال بحث هایی مطرح کردیم و گفتیم که چرا به باشگاههای استقلال و پرسپولیس یکسان نگاه نمی شود. وزیر ورزش هم توضیحاتی را در این باره ارائه داد. 


وی افزود: ما می خواستیم جلسه ای برای انتخاب اعضای کمیته فنی با هیات مدیره داشته باشیم. حدود 140، 150 پیشکسوت داریم که در مجموع دو خواسته داریم. یکی همان بحث انتخاب اعضای کمیته فنی است و دیگری هم بحث خصوصی سازی است. برای اینکه دو باشگاه به بخش خصوصی برود، باید وارد بورس شوند. باید ببینیم که سهم پیشکسوتان چقدر است. 


پیشکسوت استقلال درباره بحث انتخاب اعضای کمیته فنی عنوان کرد: کمیته فنی قبلی هم خوب بود که ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه در آن حاضر بودند. مجید رضایی که قبلا دروازه بان بود، در آخرین کلاس های آسیا جزو شاگردان ممتاز شد. پس او فقط یک دروازه بان خوب نبود؛ بلکه از نظر فوتبالی هم آدم موفقی به شمار می رود. ما نیز نفرات باتجربه کنار تیم هستیم، اما به دنبال جوان هایی که تازه خداحافظی کردند، هم هستیم. کمیته فنی در آینده هم می تواند به باشگاه کمک کند. ما به دنبال گرفتن پست و مقام و اینکه مربی شویم، نیستیم. قصد ما فقط کمک به باشگاه است که از این شرایط بد خارج شود. اصلا نفر مطرح نیست. 


فریبا در پایان درباره انتخاب فکری به عنوان سرمربی گفت: محمود فکری جزو بهترین بازیکنان تاریخ استقلال است و محبوبیت بالایی هم دارد. خودم مربی او بودم و باید بگویم محمود واقعا همیشه نظم و انضباط داشت. او خیلی خوب می تواند با برخی مسائل از جمله بازیکن سالاری مقابله کند. تا همین الان هم که تمرینات آغاز نشده، از بقیه تیم ها عقب هستیم.

دیدگاه‌ها