کد خبر : 1712648 | 17 مهر 1399 ساعت 21:55 | 66.9K بازدید | 2 دیدگاه

آداما ترائوره:

بازگشت به بارسا؟ این تصمیم به من مربوط نیست

آداما ترائوره ستاره تیم ملی اسپانیا پاسخ جالبی را به سوالی مبنی بر فیزیک بدنی اش مطرح کرد.

بازگشت به بارسا؟ این تصمیم به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره کار خود را از آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا آغاز کرد اما هیچ گاه نتوانست به تیم اصلی بلوگرانا راه پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد او راهی فوتبال انگلیس شود و بعد از درخشش در تیم هایی نظیر استون ویلا و میدلزبرو راهی ولورهمپتون شود.

 

نمایش های درخشان ترائوره در ترکیب ولوز باعث شده که طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن مطرح شود. از طرفی بحث های زیادی در رابطه با سازگاری یا عدم سازگاری این بازیکن با سبک بازی بارسلونا وجود دارد. موضوعی که ترائوره حالا به آن واکنش نشان داده و می‌گوید: " این موضوع به من مربوط نیست که بگویم آیا با سبک بازی بارسلونا مطابقت دارم یا خیر. ذهنیت من این است که هر روز پیشرفت کنم."

 

 

1534386

 

 

ترائوره همچنین درباره دوستی نزدیک خود با آنسو فاتی نیز گفت: " ما در مورد همه چیز با یکدیگر صحبت می‌کنیم حتی مسائل کلی زیرا من و او سالها با هم در یک باشگاه بوده ایم. ما از شناخت بسیار خوبی نسبت به یکدیگر برخوردار هستیم."

 

یکی از نکات جالب توجه درباره آداما ترائوره به فیزیک بدنی او برمی گردد. ترائوره در این باره گفت: " من خیلی وزنه نمی زنم بلکه این ژنتیک که من است که باعث می شود عضلات زیادی پیدا کنم. من فقط کار می کنم که در بهترین شرایط باشم."

 

 

1534436

دیدگاه‌ها