کد خبر : 1712678 | 18 مهر 1399 ساعت 10:40 | 120.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: تازه فهمیدم مسی چه دردی کشیده!

لوئیس سوارز برای اولین بار درباره خروج تلخ خود از بارسلونا صحبت کرده و می‌گوید در این رویدادها دردِ مسی را احساس کرده.

سوارز: تازه فهمیدم مسی چه دردی کشیده!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز برای اولین بار درباره خروج خود از باشگاه بارسلونا که از آن به عنوان اتفاقی تلخ یاد می‌کند صحبت کرده و می‌گوید بارسا باید با او بهتر رفتار می کرده. سوارز همچنان می‌گوید بعد از اتفاقاتی که برایش افتاده درد مسی را احساس کرده است.

 

1533951

 

مسی که خودش پیش از ماجرای سوارز با بارسا درگیر شده و خواهان ترک این تیم بود در نهایت تصمیم به ماندگار شدن گرفت. اما زمانی که رونالد کومان به سوارز اعلام کرد در برنامه‌هایش جایی ندارد او متوجه شد که ماندنش در بارسا دیگر بی فایده است. سوارز در نهایت راهی اتلتیکو مادرید شد ولی لیونل مسی دوست صمیمی او از سوارز دفاع کرده و انتقادهای تندی به باشگاه وارد کرد.

 

1534468

 

سوارز بعد از پیروزی 2-1 اروگوئه با شیلی که با گلزنی او همراه بود برای اولین بار در این باره صحبت کرد و گفت: " از حمایت مسی تعجب نکردم چون من او را خوب می شناسم. وقتی این اتفاق افتاد کاملاً احساس کردم که او چه دردی کشیده".

 

ستاره اروگوئه‌ای در ادامه گفت: " به خاطر نوع رفتارها مسی احساس کرده بود من را از باشگاه بیرون انداخته اند. راه‌های دیگری هم بود که می‌شد با من بهتر و درست تر برخورد شود. من مسی را دوستی می بینم که بی واسطه می داند ما چقدر آسیب دیدیم و در این مدت چه کشیده ایم. خانواده من می خواهد من را شاد ببیند. ولی در بارسا اتفاقاتی می افتاد که من را ناراحت می کرد و روی خانواده ام تاثیر می گذاشت. برای همین خانواده ام من را تشویق کرد که از فرصت استفاده کنم و زمانی که اتلتیکو به سراغم آمد حتی یک لحظه هم تردید نکردم. البته شکی نیست که باید به محیط جدید عادت کنم ولی از اتلتیکو خیلی راضی هستم".

 

 

دیدگاه‌ها