کد خبر : 1712684 | 18 مهر 1399 ساعت 11:00 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

خشم شیلی: داوری به نفع اروگوئه بود(عکس)

کلودیو براوو سنگربان کهنه‌کار شیلیایی از داوری بازی شیلی و اروگوئه به شدت انتقاد کرد و داوری را عامل باخت کشورش در این مسابقه دانست.

خشم شیلی: داوری به نفع اروگوئه بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از باخت 2-1 شیلی مقابل اروگوئه در شروع رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی، کلودیو براوو سنگربان کهنه کار این کشور از داوری بازی به شدت عصبانی بود و داوری را به بازنده کردن عمدی شیلی متهم کرد.

 

1534480

 

در جریان بازی دو تیم ابتدا لوئیس سوارز در نیمه اول از روی نقطه پنالتی اروگوئه را پیش انداخت ولی الکسیس سانچس در دقیقه 54 بازی را به تساوی کشاند. در نهایت ماکسیملیانو گونز گونزالس در دقیقه 90+3 گل دوم و پیروزی بخش اروگوئه را زد ولی شیلیایی ها معتقدند در دقیقه 90 بازی داور یک پنالتی واضح به نفع آنها نگرفته و اگر این پنالتی گرفته می‌شود پیروزی به آنها تعلق می‌گرفت و نه اروگوئه.

 

1534481

صحنه برخورد توپ به دست مدافع اروگوئه که توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد

 

درحالیکه 90 دقیقه تمام شده و بازی وارد وقت‌های اضافی شده بود توپ درون محوطه جریمه اروگوئه به دست سباستین کوتز برخورد کرد. اما داور حتی بعد از بررسی صحنه با VAR حکم به پنالتی نداد چرا که به نظر می رسید کوتز دست خود را به پهلویش چسبانده و به سمت توپ حرکت نداده.

 

کلودیو براوو سنگربان فعلی رئال بتیس که دیشب به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشت در توییتی خشمگینانه نوشت: " باورم نمی شود. امکان ندارد چنین اتفاقهایی را بتوان فهمید. اگر پنالتی ای که همه با چشمهای خودمان دیدیم را در دقیقه 90 اعلام کرده بودند ما برنده می شدیم. با این شرایط گلزنی غیرممکن است. واقعاً باعث تاسف است".

 

1534482

 

 

 

دیدگاه‌ها