کد خبر : 1712807 | 18 مهر 1399 ساعت 17:55 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

فکری بخواهد، قایدی را حفظ می‌کنیم

نظری: سعادتمند به خاطر حذف از آسیا برکنار نشد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اتفاقات روز این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

نظری: سعادتمند به خاطر حذف از آسیا برکنار نشد

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری که امروز برای حضور در مراسم معارفه محمود فکری به محل تمرین آبی ها رفته بود، عنوان کرد: با تمام مشکلاتی که پیش روی ما بود خوشبختانه توانستیم فکری را روی نیمکت تیم‌مان داشته باشیم. خوشبختانه این اتفاق با استقبال خوب هواداران هم مواجه شد.


وی افزود: امروز به‌هرحال اولین جلسه تمرینی تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد. خدا را شکر امروز همه اعضای هیئت مدیره به جز یک نفر که به واسطه حضور در شهرستان نتوانست در این مراسم حضور داشته باشد، در محل تمرین حاضر بودند.


نظری درباره پیشنهاد خارجی قایدی و احتمال فروش این بازیکن خاطرنشان کرد: تمام بازیکنانی که در تیم حضور دارند چه کسانی که بحث تمدید قراردادشان وجود دارد و چه بازیکنان جدید، با نظر سرمربی در موردشان تصمیم‌گیری خواهد شد. یعنی هر بازیکنی که فکری بخواهد حفظ شود، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا حفظ شود و هر بازیکنی هم که فکری بخواهد جذب کنیم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به تیم اضافه شود.


وی درباره انتظارات هیات مدیره باشگاه از محمود فکری گفت: بی‌تردید انتظاری که ما از فکری داریم، انتظاری است که هوادار دارد. همه ما انتظار داریم بعد از چند سال لیگ را طوفانی شروع کنیم و با قهرمانی هم به اتمام برسانیم. همه ما انتظار داریم همین اتفاق در جام حذفی هم تکرار شود و استقلال درخشان را در آسیا ببینیم. این انتظاری است که همه ما از فکری داریم. این روزها با وجود شرایط نگران‌‌کننده‌ای که استقلال داشت، شاید این انتظارات برای برخی بلندپروازانه به نظر بیاید، اما همه بازیکنان و کادر فنی این ظرفیت و پتانسیل را دارند که ما را به اهداف‌مان برسانند.


عضو هیات مدیره استقلال درباره فسخ قرارداد کارگزار این باشگاه نیز تصریح کرد: بحث فسخ قرارداد کارگزار در دوره سعادتمند کلید خورد و پیشنهاد او هم بود که این قرارداد فسخ شود. نامه مربوطه هم با امضای سعادتمند به کارگزار ارسال شده است، اما ما همچنان در حال بررسی هستیم که آیا می‌توانیم با همین کارگزار مسیر را ادامه دهیم یا خیر. در کنار این کارگزاران دیگر را هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم با کارگزار دیگر به نتیجه برسیم یا خیر. حتماً به دنبال این هستیم که کارگزاری را برای استقلال انتخاب کنیم که بیشترین درآمدزایی را داشته باشد. امیدوارم این اتفاق ظرف یک یا دو هفته آینده رخ بدهد و فکر می‌کنم استقلال می‌تواند چه با کارگزار فعلی و چه با کارگزار دیگر مشکلی در فصل جاری نداشته باشد.


نظری درباره شرایط بازیکنان خاطرنشان کرد:‌ در مورد بازیکنان هنوز از فکری چیزی نشنیده‌ایم که می‌خواهد با کدام بازیکنان ادامه دهد یا قطع همکاری کند. طبیعتاً باید در تمرینات و با مشورت با کادر فنی درباره بازیکنان اظهارنظرنهایی را داشته باشد و هنوز چیزی را به ما اعلام نکرده است. حتماً در این حوزه با عبدیان بیشتر صحبت خواهد کرد و ما سعی خواهیم کرد در این مسیر با هم باشیم. هیات مدیره بعد از برکناری مدیرعامل سابق، واقعاً تلاشش بیشتر شده است و هر کدام از ما بخشی از کار را برعهده گرفتیم و در حال تلاش هستیم تا مسیر را در کنار هم ادامه بدهیم.


عضو هیات مدیره در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال مقابل پاختاکور شکست نمی‌خورد، سعادتمند می‌ماند، گفت: نمی‌دانم. ما درباره اما و اگرها صحبت نمی‌کنیم. بی‌تردید نصب یا عزل یک نفر به‌عنوان مدیرعامل نمی‌تواند یک مؤلفه‌ای باشد و شک نکنید به خاطر یک اتفاق تصمیم نگرفتیم و از این به بعد نیز به خاطر یک اتفاق تصمیم نخواهیم گرفت. مطمئن باشید مجموع شرایط ما را به این  نتیجه رساند که برکناری هم به نفع سعادتمند و هم به نفع باشگاه است که این اتفاق رخ داد. همان‌طور که شاید چه زود و چه دیر به این نتیجه برسند که حضور منِ نظری نیز به نفع باشگاه نباشد و کنار بروم.

دیدگاه‌ها