کد خبر : 1712830 | 18 مهر 1399 ساعت 20:53 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیته:

می خواهم با برزیل قهرمان جام جهانی شوم

تیته، سرمربی تیم ملی برزبل به تشریح مصدومیت جدید نیمار پرداخت.

می خواهم با برزیل قهرمان جام جهانی شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در روزهای پیش رو دو دیدار برابر اکوادور و بولیوی برگزار خواهد کرد که یکی دوستانه و دیگری در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی خواهد بود. نیمار، ستاره برزیلی دوباره دچار مصدومیت شده و تیته امروز اعلام کرد قصد دارد از اورتون به جای او در ترکیب بهره گیرد. برزیل در حال حاضر دروازه آلیسون بکر و گابریل ژسوس را نیز در اختیار ندارد.

 

تیته گفت: "اگر نیمار قادر به بازی کردن نباشد ما از اورتون استفاده خواهیم کرد. نیمار اخیرا با ما تمرین نکرده، اما به شدت تلاش می کنیم تا قادر به استفاده از او در بازی های مقدماتی جام جهانی باشیم.

 

1432625

 

کاپیتان برزل در بازی فردا کاسمیرو خواهد بود، او یکی از کاپیتان های تیم و یکی از رهبرانی است که ما در اختیار داریم. ما سه دروازه بان بزرگ داریم، اما وورتون در سطح متفاوتی بازی کرده است. داگلاس لوئیز نیز گزینه دیگری است. ما می خواهیم آزادی بیشتری در هنگام هجوم از سمت چپ به او بدهیم. او باید قادر باشد توپ های خوبی برای مهاجم نوک ما در زمین فراهم کند.

 

ما باید یاد بگیریم از فشار موجود بهره برده و از آن لذت ببریم. تصمیم گیری در مورد ترکیب و البته کسب موفقیت وعناوین بر عهده من است. من این فرصت را دارم که با تیم ملی برزیل در آینده قهرمان جهان شوم، اما نباید فراموش کرد این تیم در حال حاضر در حال بازسازی است."

دیدگاه‌ها