کد خبر : 1712952 | 19 مهر 1399 ساعت 15:11 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

تئو هرناندز:

در میلان تبدیل به بهترین مدافع کناری دنیا می شوم

مدافع چپ فرانسوی میلان معتقد است ترک رئال و پیوستن به این باشگاه بهترین تصمیم زندگی اش بود.

در میلان تبدیل به بهترین مدافع کناری دنیا می شوم

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز سال 2017 و پس از درخشش در آلاوس بود که به رئال مادرید پیوست. او با رئال قهرمان چمپیونزلیگ هم شد ولی نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد و یک سال به سوسیداد قرض داده شد. تابستان گذشته رئال در نهایت تصمیم به فروش قطعی تئو گرفت و او به میلان پیوست.

انتقال به جمع روسونری باعث تحول بزرگ تئو شد و او توانست به بازیکن فیکس میلان تبدیل شود.

 

 

1534771

 

 

تئو در مصاحبه جدید خود و در مورد شرایطش در میلان گفت:« در میلان خوشحالم و حس بودن در خانه را دارد. وقتی صحبت از ترک رئال شد، پیشنهادات زیادی داشتم ول میلان همیشه انتخاب اولم بود. هرگز هم تردیدی نداشتم و در نهایت نیز چنین شد. سال گذشته بهترین سال فوتبالی من بود و همه چیز رویایی سپری شد.»

 

تئو ادامه داد:« وقتی به میلان پیوستم، به پائولو مالدینی(مدیر ورزشی) گفتم که می خواهم تبدیل به بهترین مدافع کناری دنیا شود. مالدینی خودش اسطوره به تمام معناست و سال ها مدافع چپ میلان و تیم ملی ایتالیا بود. او سال گذشته بارها به من کمک کرد و با توصیه های او توانستم پیشرفت کنم. از مالدینی بسیار ممنونم»

 

 

1532130

 

 

تئو در مورد دربی شنبه آینده برابر اینتر و روبرو شدن با اشرف حکیمی گفت:« برای پیروزی در دربی باید دوید و جنگید. می توانیم با تکرار بازی های خوب مان اینتر را شکست دهیم. با اشرف در رئال هم تیمی بودم و به خوبی می دانم چه بازیکن بزرگی است ولی روز بازی به او اجازه نفوذ نخواهم داد.»

 

دیدگاه‌ها