کد خبر : 1712970 | 19 مهر 1399 ساعت 17:38 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: می‌خواهم جایی بازی کنم که شور فوتبال باشد

هافبک فصل گذشته پیکان امیدوار است با طی هفته جاری مقصد خود برای فصل بیستم را مشخص کند.

رحمانی: می‌خواهم جایی بازی کنم که شور فوتبال باشد

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی، هافبک دفاعی پیکان که در اواخر فصل با اعتماد ویژه‌ای از سوی ویسی مواجه شد و توانست چند گل و پاس گل تاثیرگذار برای بقای تیم به ثبت برساند، بعد از پایان قراردادش، به دنبال مقصد جدیدی است. او در ارتباط با آخرین وضعیت خود گفت: دوست داشتم بعد از مدت‌ها حضور در پیکان در فضایی باشم که از نظر هوادار و شور فوتبال، تغییری در فوتبالم شکل دهد. پیکان شرایط خوبی داشت اما فوتبال با هوادار لذت بیشتری دارد.

 

رحمانی در ادامه گفت: طی چند روز اخیر چند پیشنهاد به دستم رسید اما می‌خواهم اکنون که از فضای پیکان فاصله گرفته‌ام، انتخاب خوبی داشته باشم که بتوانم در فصل آینده عملکرد خوبی از خودم به جا بگذارم. همانطور که گفتم مهمترین انگیزه‌ جدایی‌ و پایان کارم در پیکان حضور در فضایی بود که شور و هیجان و هوادار داشته باشد و همین مساله باعث شده تا پروسه انتخاب تیم آینده‌ام را با وسواس زیادی دنبال کنم.

 

هافبک فصل گذشته پیکان در پایان گفت: تاکنون به دو پیشنهاد جدی نزدیک شده‌ام. امیدوارم انتخابم به شکل باشد که بتوانم از نظر فوتبالی یک فصل فوق العاده را دنبال کنم. انشاالله تا پایان هفته تیم بعدی‌ام را مشخص خواهم کرد.

دیدگاه‌ها