کد خبر : 1713011 | 19 مهر 1399 ساعت 20:11 | 89.6K بازدید | 5 دیدگاه

اجتماع بزرگان آبی برای طلسم‌شکنی در لیگ بیستم

4 سرمربی و 7 کاپیتان روی نیمکت استقلال!(عکس)

محمود فکری قرار است در لیگ بیستم با یک کادرفنی با تجربه و قدیمی به مصاف رقبا برود.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری نیز به صورت رسمی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و او امروز به همراه کادر فنی اش، دومین تمرین خود را در زمین شماره دو آزادی برگزار کرد تا تیمش را مهیای حضور در رقابت های لیگ برتر کند.


امروز نیز پرویز مظلومی به صورت رسمی از حضور بر روی نیمکت تیم ملی جوانان و سرمربیگری این تیم انصراف داد تا کارش را به عنوان سرپرست جدید استقلال شروع کند و به این ترتیب جمع اعضای کادرفنی استقلال، جمع تر و با تجربه تر از قبل شد.


در حالی که امروز وحید فاضلی دستیار محمود فکری از او جدا شد تا هدایت نساجی قائمشهر را برعهده بگیرد، سرمربی آبی پوشان قصد دارد یک نفر دیگر را به کادر فنی تیمش اضافه کند. کادر فنی ای که همین الآن نیز بسیار شلوغ بوده و از افراد باتجربه ای تشکیل شده است.

 


فکری به صورت رسمی اعلام کرد که سیروس دین محمدی، آرش برهانی و حنیف عمران زاده اعضای کادرفنی استقلال جدید را تشکیل می دهند. بازیکنانی که خود قبلا در دیدارهای زیادی بابستن بازوبند کاپیتانی به میدان رفته و برای این تیم افتخارآفرینی کرده اند.

 


جدا از این سه نفر، خود محمود فکری نیز در سالهای طولانی بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست و در 149 دیدار، کاپیتان آبی پوشان بود. نکته جالب اینکه تمامی این بازیکنان، تجربه قهرمانی در لیگ ایران را در کارنامه خود دارند و با کوله باری از تجربه در صدد کسب موفقیت با استقلال هستند.

 


نصرالله عبداللهی که به عنوان مدیرفنی جدید استقلال معرفی شده است به همراه پرویز مظلومی سرپرست جدید آبی پوشان و عبدالصمد مرفاوی که جزو کادرفنی و دستیاران فکری است، در سالهای گذشته کاپیتان استقلال بوده اند تا به نوعی جمع کاپیتانهای سالهای دور استقلال بر روی نیمکت این تیم جمع باشد.

 


علاوه بر بحث کاپیتانی کادر فنی استقلال در سالهای گذشته، 3 نفر از آنها قبلا وظیفه هدایت این تیم را نیز برعهده داشته اند. نصرالله عبداللهی که در فصل جدید از سرپرستی باشگاه به پست مدیریت فنی رسیده، در فصل 73-74 هدایت استقلال را برعهده داشت تا به نوعی تمامی پست های این باشگاه از بازیکنی گرفته تا سرپرستی و سرمربی گری و حالا مدیرفنی را تجربه کرده باشد.

 


پرویز مظلومی نیز که کارش را به عنوان سرپرست جدید آبی ها از امروز آغاز کرد، در دو مقطع و در سالهای 89 تا 91 و همچنین فصل 94-95 هدایت استقلال را برعهده داشته است. مظلومی در 129 دیدار که بر روی نیمکت استقلال حضور داشته، صاحب 68 پیروزی، 40 تساوی و 21 شکست شده است. او با استقلال یک قهرمانی جام حذفی را کسب کرد و با وجود شروع خوب در تمام سالهایی که هدایت این تیم را برعهده داشت، از رسیدن به قهرمانی لیگ برتر بازماند.

 


مرفاوی نیز در دو مقطع هدایت استقلال را برعهده داشت که هر دو دوره بعد از قهرمانی استقلال در فصل پیشین توسط امیر قلعه نویی و دستیاری خود او بوده‌است. مرفاوی با استقلال موفقیتی به دست نیاورد و به رتبه های سوم و چهارم بسنده کرد.


مدیران استقلال با تشکیل اجتماعی از بزرگان سالهای دور و نزدیک بر روی نیمکت این تیم، در اندیشه کسب موفقیت با یک تیم کاملا استقلالی هستند تا نوار ناکامی های سالهای اخیر این تیم را قطع کنند.

 

1534905


حالا محمود فکری جدیدترین سرمربی استقلال است که سالهای قبل بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته است. کادرفنی باتجربه استقلال، در واقع از 4 سرمربی سابق این تیم به همراه 7 کاپیتان سابق آبی پوشان تشکیل شده است.  آنها سخت در تلاش هستند تا بتوانند در لیگ بیستم، آرزوی چندین ساله هواداران استقلال را برآورده کنند و رکورد قهرمانی های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر را بشکنند.

دیدگاه‌ها