کد خبر : 1713056 | 20 مهر 1399 ساعت 09:20 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد لوو از آلمان خسته در شب پیروزی

با اینکه آلمان با پیروزی 2-1 مقابل اوکراین اولین پیروزی خود در لیگ ملت‌های یوفا را بدست آورد ولی یواخیم لوو از عملکرد تیمش انتقاد داشت و آن را تیمی خسته توصیف کرد.

انتقاد لوو از آلمان خسته در شب پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب در خاک اوکراین به مصاف تیم ملی این کشور رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد. این اولین پیروزی آلمانی‌ها در این دوره از لیگ ملت‌های یوفا بود و مانشافت موفق شد بعد از سه تساوی پیاپی اولین پیروزی خود را بدست بیاورد. با اینحال یواخیم لوو در پایان بازی از عملکرد تیمش کاملاً راضی نبود.

 

آلمان دیشب در کیف پایتخت اوکراین به مصاف این تیم رفت تا بعد از هفت مسابقه در لیگ ملت‌های یوفا به اولین پیروزی خود در این تورنمنت دست یابد. مانشافت با گلهای ماتیاس گینتر و لئون گورتزکا از حریف پیش افتاد و تنها گل روسلان مالینوفسکی از روی نقطه پنالتی برای اوکراین کافی نبود. اما یواخیم لوو سرمربی آلمان در پایان بازی از تیمش انتقاد کرد و آن را تیمی خسته دانست.

 

1534946

 

لوو به خبرنگاران گفت: " قبل از اینکه گل بخوریم می توانستیم نتیجه را 3-0 یا 4-0 بکنیم. نیازی نبود به حریف پنالتی بدهیم. تنها نکته مثبت این بود که در جریان عادی بازی فرصت چندانی به حریف ندادیم. اما در بعضی موارد توپ را خیلی راحت از دست می دادیم. بعد از اینکه نتیجه 2-0 شد بازیکنان ما خسته شدند. ولی ما امشب توانستیم ثبات تیمی را حفظ کنیم".

 

سرمربی آلمان در ادامه گفت: " وقتی ما با سه مدافع بازی می کنیم نیاز به بازیکنانی فعال داریم که با حریف درگیر شده و پاسهای رو به جلو ارسال کنند. ما در نیمه اول توپهای بلند زیادی ارسال کردیم. اگر چیزی تغییر نکند من برای بازی سوئیس تغییر چندانی در یازده بازیکن فیکس آلمان بوجود نمی آورم".

 

 

دیدگاه‌ها