کد خبر : 1713099 | 20 مهر 1399 ساعت 12:51 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

النصر با ۱۱.۵ میلیون پوند به دنبال خوان ماتا

باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب خوان ماتا ستاره تیم منچستر یونایتد است.

النصر با ۱۱.۵ میلیون پوند به دنبال خوان ماتا

به گزارش ورزش سه، روزنامه دیلی میل انگلستان روز گذشته در خبری اختصاصی اعلام کرد که باشگاهی از لیگ عربستان به دنبال جذب خوان ماتاست و حاضر است رقم ۱۱.۵ میلیون پوند نیز برای این هافبک اسپانیایی هزینه کند.

 

دیلی میل اسمی از تیم خواهان خوان ماتا نبرد اما حالا رسانه های سعودی نوشته‌اند که این تیم النصر ریاض است؛ تیمی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مغلوب پرسپولیس شد و حالا برای جبران ناکامی در قهرمانی فصل گذشته لیگ عربستان، با الهلال رقابت خواهد کرد.

این در حالی است که النصر پیتی گونزالس آرژانتینی را در فهرست خود دارد که یکی از بهترین هافبک های لیگ عربستان است و در صورت خرید ماتا، او احتمالا باید از این تیم برود.

 

نکته جالب این که چند روز پیش روزنامه الریاضیه عربستان از جدایی قریب الوقوع عبدالرزاق حمدالله به دلیل عدم پرداخت حقوقش خبر داده بود اما امروز یک هوادار مطالبات این بازیکن را متقبل شد.

 

خوان ماتا در سال ۲۰۱۴ با قراردادی ۳۷.۱ میلیون پوندی از چلسی به منچستریونایتد آمد و در این شش سال جزو بهترین بازیکنان شیاطین سرخ بود. او حالا در ۳۲ سالگی به حاشیه رفته و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از جذب سانتی کازورلا توسط السد، اگر این انتقال هم انجام شود، ماتا به دومین ستاره اسپانیایی جذب شده توسط تیم های غرب آسیا در تابستان جاری تبدیل می‌شود.

دیدگاه‌ها