کد خبر : 1713109 | 20 مهر 1399 ساعت 13:56 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

گومیس الهلال را به فسخ قرارداد تهدید کرد

بازیکن فرانسوی الهلال، به دلیل عدم دریافت مطالباتش این باشگاه را به فسخ قرارداد تهدید کرده است.

گومیس الهلال را به فسخ قرارداد تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مطرح و فرانسوی تیم فوتبال الهلال عربستان به دلیل عدم دریافت مطالباتش و همچنین به دلیل عدم پرداخت کامل هزینه انتقالش به این تیم، عربستانی ها را به فسخ قراردادش تهدید کرده است.


بافتیمبی گومیس مهاجم 35 ساله آبی های ریاض که در ژوئن 2018 از گالاتاسرای ترکیه به تیم الهلال نقل مکان کرد، موفق شد در 83 دیدار 67 گل برای این تیم به ثمر برساند و 10 پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد. علاوه بر این، گومیس موفق شد به همراه الهلال به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی لیگ جام حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان عربستان و همچنین مقام چهارمی جام جهانی باشگاه ها برسد.
حالا رسانه های ترکیه ای خبری را منتشر کرده اند که نشان می دهد گالاتاسرای، باشگاه قبلی گومیس درحال تدارک برای ارائه یک شکایت از الهلال به فیفا است، چرا که  این باشگاه آخرین مبلغ پرداختی از هزینه انتقال گومیس به تیم سعودی را دریافت نکرده است.


رسانه Photomac گزارش داده است که گالاتاسرای فقط دو میلیون یورو از ارزش معامله گومیس را دریافت کرده است و این باشگاه ترکیه ای به دنبال دریافت مابقی هزینه انتقال این بازیکن فرانسوی به الهلال است. انتقالی که حدود 6 میلیون یورو برای الهلال آب خورده است.


این روزنامه اضافه کرد که گومیس نیز به دلیل عدم دریافت حقوق خود از الهلال، در حال آماده سازی برای طرح یک شکایت به فیفا است و حتی مسئولان این باشگاه را تهدید کرده است که چنانچه حقوقش را پرداخت نکنند، به زودی قراردادش را با این باشگاه فسخ خواهد کرد.


این در حالی است که الهلال پس از پایان قرارداد گومیس در ژوئن 2020 و با توصیه رازوان لوچسکو سرمربی رومانیایی خود، به مدت 2 سال دیگر قرارداد گومیس را تمدید کرده بود.

دیدگاه‌ها