کد خبر : 1713118 | 20 مهر 1399 ساعت 15:15 | 26.2K بازدید | 2 دیدگاه

دومین تمرین هم لغو شد

سکوت باشگاه برابر عصیان خاموش یحیی و سربازان

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی نسبت به لغو دو روزه تمرینات این تیم نداشته است.

سکوت باشگاه برابر عصیان خاموش یحیی و سربازان

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل محمدی قصد داشت با توجه به برنامه اعلام شده برای برگزاری سوپرکاپ در جدال با تراکتور، تمرینات تیمش را از روز گذشته استارت بزند.

 

پرسپولیس که بعد از برتری مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بود، با نظر یحیی گل محمدی و کادرفنی‌اش در بازگشت به تهران چند روز مرخصی برای بازیکنان در نظر گرفته شد. با توجه به برنامه سوپرکاپ و زمان شروع دوباره لیگ برتر، قرار بود تمرینات پرسپولیس از شنبه و با حضور بازیکنان دنبال شود.


یحیی گل محمدی که بارها در کوران مسابقات لیگ قهرمانان و با توجه موفقیت‌های تیم قصد نداشت باشگاه را از تیغ انتقاداتش بگذراند، در بازگشت به تهران و در فرودگاه نیز اشاره کوتاهی به مشکلات و راه سختی که پیش رو قرار دارد، داشت. این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس نیز در فرودگاه دوحه و ساعاتی قبل از بازگشت به شدت به هیات مدیره و سرپرست باشگاه تاخته بودند و انتقاداتی را متوجه رسول پناه کردند.

بعد از چند روز مرخصی و رفع خستگی، قرار بود بازیکنان از روز شنبه با حضور در استادیوم شهیدکاظمی تمرینات رسمی خود برای فصل بیستم را استارت بزنند. این در حالی بود که به بازیکنان اعلام شد در گروه به آنها زمان تمرین اعلام خواهد شد. در حالیکه بازیکنان در انتظار خبری در این خصوص در گروه واتس آپی برای شروع تمرین و زمان آن بودند، هیچ خبری نشد و پیامی هم نیامد. درست مثل پیامکی که قرار بود بابت پرداخت مطالبات آنها از بانک ارسال شود اما تاکنون اتفاق نیفتاده است.

 

این اتفاق اما باعث شده تا برنامه تمرینات پیش نرود و یحیی شاگردان خود را برای شروع فصل جدید و خصوصا سوپرکاپ فرا نخواند.

 

اعتصاب ۴۸ ساعته سرخپوشان قطعا تا فردا هم با توجه به عدم واریز مطالبات ادامه خواهد داشت. باشگاه درگیر پرونده برانکو و فرصت ۴۸ ساعته برای این موضوع نگران کننده و بی توجه به موفقیت بازیکنان و کادرفنی در مسیر صعود به فینال و پرداخت مطالبات آنها. مسیری که روزهای سختی را برای پرسپولیس شکل داده و رهایی از این پرونده‌های مالی به هم پیوسته، کار را کاملا برای رسول پناه و تیم مدیریتی اش سخت کرده و شاید تداوم این اتفاق و به بن بست رسیدن ماجرا، پایان کار او در این باشگاه تلقی شود.

باید دید رسول پناه قادر خواهد بود طی فرصت باقیمانده ضمن پرداخت پول برانکو و بستن این پرونده، پرداختی بازیکنان حال حاضر و کادرفنی را نیز صورت دهد و کشتی سرخ‌ها را در آرامش قرار دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها