کد خبر : 1713133 | 20 مهر 1399 ساعت 16:23 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین‌ها شکل دیگری بود

تفاوت بزرگ بایرن و بارسلونا از دیدگاه کوتینیو

فیلیپه کوتینیو می گوید که در بایرن مونیخ با شکلی دیگر از تمرینات آشنا شد.

تفاوت بزرگ بایرن و بارسلونا از دیدگاه کوتینیو

 به گزارش ورزش سه، فیلیپه کوتینیو پس از یک سال حضور قرضی در بایرن به بارسلونا بازگشت. او زمستان 2018 از لیورپول راهی بارسلونا شد و بین ژانویه تا می 2018 توانست 11 گل برای بارسا بزند و سومین گلزن برتر کاتالان ها بود. 

کوتینیو در جام جهانی هم از خوب های برزیل بود ولی فصل 19-2018 برای او در بارسا کابوس وار سپری شد. او نتوانست پاسخ انتظارات ارنستو والورده و هواداران بارسا را بدهد و تابستان 2019 قرضی به بایرن مونیخ رفت.

 

 

1522016

 

 

کوتینیو وقتی به بارسلونا بازگشت، رونالد کومان سرمربی جدید باشگاه مانع جدایی او شد و در سه بازی نخست فصل باشگاه کاتالان نیز جزو بهترین ها بود. او در همین شروع فصل توانسته یک گل بزند و دو پاس گل بدهد.  کوتینیو دو روز پیش توانست یکی از 5 گل برزیل برابر بولیوی را نیز به ثمر برساند.

 

 

1524703

 

 

ستاره برزیلی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« به بارسلونا برگشته ام و می خواهم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنم. سخت تمرین کرده ام، با انگیزه و خوشحالم. فصل برایم به خوبی شروع شد و هم خوب بازی کرده ام و هم از نمایش تیم خوشحالم. با جدیت و تلاش سخت می خواهم فصل جاری با بارسا به موفقیت های زیادی برسم. می خواهم با بارسا به همه جام ها برسم و باید همین فرم را تا به اتنها حفظ کنم. به خودم و تیم ایمان دارم.»

 

 

1533858

 

 

کوتینیو ادامه داد:« چیزی که سال گذشته و در بایرن یاد گرفتم، جدیت و سختکوشی در تمرینات و نیز بازی ها بود. روش درست تمرین کردن که خیلی حیاتی است را در بایرن یاد گرفتم. در تیم هایی مثل بایرن، بارسا و تیم ملی برزیل باید همینگونه کار کرد.

تمرینات بایرن خیلی جدی و سخت بود و نتیجه طبیعی اش در فرم بدنی بازیکنان مشخص شد. در بایرن بهترین شرایط را از لحاظ فیزیکی داشتم. همان طرز تفکر را از بایرن به بارسا آورده ام. پس از جراحی مچ پا سه یا چهار برابر بیشتر تمرین کردم. برای رسیدن به موفقیت باید از خیلی چیزها بگذرید.»

 

 

1535052

دیدگاه‌ها