کد خبر : 1713184 | 20 مهر 1399 ساعت 19:36 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره یوونتوس و یک انتخاب عجیب برای توپ طلا

جانلوکا ویالی اسطوره باشگاه یوونتوس می‌گوید ستاره باشگاه آتالانتا یعنی پاپو گومز را برای بردن جایزه توپ طلا انتخاب می‌کند.

اسطوره یوونتوس و یک انتخاب عجیب برای توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا طی یکی دو فصل اخیر عملکرد شگفت‌انگیزی از خود ارائه داده است. آنها فصل گذشته رقابت های سری آ را با رتبه سومی و البته کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پایان دادند. شاگردان جان پیرو گاسپرینی همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه دادند و با بدشانسی محض در مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاری‌سن‌ژرمن حذف شدند.

 

حالا اما اسطوره باشگاه یوونتوس به تمجید از آتالانتا و ستاره آرژانتینی این تیم یعنی آلخاندرو گومز پرداخته است. جانلوکا ویالی در این باره گفت: " من آنها را به عنوان یک تیم دوست دارم و اگر بازی می کردم علاقه زیادی برای حضور در این تیم داشتم. سبک بازی آنها به گونه ای است که شما را درگیر می کند. گلهای زیادی می‌زنند، تلاش می‌کنند و همچنین بازی سرگرم کننده ای ارائه می دهند."

 

 

1533316

 

 

جانلوکا ویالی در ادامه به تمجید از ستاره آرژانتینی آتالانتا پرداخت و گفت: "پاپو گومز بازیکنی است که در طول سال‌ها پیشرفت کرده و به یک ستاره کامل تبدیل شده است. او از کیفیت لازم برای ایجاد تغییر در بازی‌ها برخوردار است. اگر دست من بود توپ طلا را به او می دادم اما با وجود بازیکنانی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، نیمار و رابرت لواندوفسکی این اتفاق دشوار است."

 

دیدگاه‌ها