کد خبر : 1713242 | 21 مهر 1399 ساعت 09:55 | 36.9K بازدید | 2 دیدگاه

لیکرز هفدهمین بار قهرمان شد، جیمز MVP

تاجگذاری پادشاه و یارانش در NBA

لس آنجلس لیکرز در بازی ششم سری فینال لیگ NBA موفق شد با شکست میامی جشن قهرمانی را برپا کند.

تاجگذاری پادشاه و یارانش در NBA

به گزارش "ورزش سه"، در 5 بازی گذشته سری فینال لیگ بسکتبال NBA تیمی که از کنفرانس غرب آمده بود، 3 بر 2 از حریفش پیش بود. لبران جیمز و یارانش در تیم لیکرز بعد از قهرمانی در کنفرانس غرب مقابل میامی هم برتر ظاهر شدند و امروز در بازی ششم برای تمام کردن سریال قهرمانی خود به میدان رفتند. 


البته میامی هیت هم امیدوار بود که کار به بازی هفتم بکشاند تا حساسیت در فینال NBA به اوج خود برسد. پروژه قهرمان کنفرانس شرق اما در پایان این مسابقه با شکست برخورد کرد و یاران پادشاه جشن قهرمانی را در زمین برپا کردند.

 

1535208


بعد از چند ماه سخت و رقابت فشرده در اورلاندو که به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت قرنطینه رخ داد، بازی بامداد امروز که به میزبانی ادون هلس آرنا برگزار شد، با نتیجه ۱۰۶ - ۹۳ به سود یاران لبران جیمز پایان یافت تا لیکرز سری فینال را ۴ بر ۲ برنده شده و برای هفدهمین بار قهرمان NBA شود.


در این دیدار لبران جیمز با کسب ۲۸ امتیاز و ثبت ۱۰ پاس گل دبل‌دبل کرده و بهترین بازیکن تیمش بود، همچنین جیمز موفق شد عنوان MVP فینال را از آن خود کند.


لبران جیمز که در 10 سال اخیر توانسته با 9 حضور در فینال را برای خودش با پیراهن تیم های مختلف رقم بزند، بار دیگر نشان داد که به راستی پادشاهی در NBA لقب خوبی برای او بوده و نقش کلیدی را در قهرمانی لیکرز ایفا کرد.

 

1535209

دیدگاه‌ها