کد خبر : 1713266 | 21 مهر 1399 ساعت 12:08 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

آبی‌های اهواز در تکاپو برای بازگشت به لیگ برتر(عکس)

امیرخلیفه‌اصل امیدوار است تا بتواند دوباره استقلال خوزستان را به لیگ برتر بازگرداند.

به گزارش ورزش سه، آخرین قهرمان لیگ برتر پیش از پوکر پرسپولیس، در لیگ یک حضور دارد اما با امیر خلیفه اصل سرمربی جوان و کار بلد خود به فکر بازگشت به لیگ برتر است.

 

خلیفه اصل که فصل قبل نتایج درخشانی با استقلال خوزستان گرفت، در این تیم ماند و اکنون تیمش را در تهران تمرین می‌دهد تا بتواند بازیکنانش را برای حضور در قدرت در لیگ یک آماده کند. در این راه غلامرضا عیدی‌زاده، محمد مولایی، جهانبخش دارابپور و رضا باقری نیا وی را یاری می‌کنند و بهمن روشنایی سرپرست خوشنام و باتجربه نیز به عنوان مدیر تیم استقلال خوزستان حضور دارد.

 

آبی‌های اهواز تاکنون فرشاد جانفزا، بهروز افشار، میلاد صفایی، بهروز بارانی، ابوالفضل قربانی، علی حسامی، جلال عبدی، آیدین قویدل، حسن پور حمیدی، مسعود اسدی، سنجانکی، زارعی و امیرحسین نوایی به عنوان بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند و از فصل قبل علی هلیچی، حسین بهرامی، علی کیانی فر، مهند حیدری، حسن معاویه و محمد بختیاری به همراه تعدادی از جوانان با استعداد حضور دارند.

 

استقلال خوزستان در تهران سه بازی دوستانه انجام می‌دهد و سپس به اهواز بازخواهد گشت تا تمرینات پایانی پیش از شروع فصل بعدی را در زمین اختصاصی خود انجام بدهد.

 

1535241

 

1535242

 

1535243

 

1535244

دیدگاه‌ها