کد خبر : 1713299 | 21 مهر 1399 ساعت 14:05 | 35.3K بازدید | 1 دیدگاه

چرا استقلالی‌ها مجموعه بدنسازی خود را تغییر دادند؟

سالن وزنه آبی پوشان در شرایطی تغییر کرد که امید رحیمی در تهیه سالن جدید نقش مهمی داشت.

چرا استقلالی‌ها مجموعه بدنسازی خود را تغییر دادند؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در زمان مدیریت احمد سعادتمند قراردادی را با سالن وزنه سام فیت به امضا رساند و تمرینات بدنسازی آبی ها تا پایان لیگ نوزدهم در این سالن برگزار می‌شد. با برکناری سعادتمند از مدیریت باشگاه و شروع تمرین آبی ها برای فصل جدید اما مجموعه ورزشی سام فیت اعلام کرد حاضر نیست امکانات خود را در اختیار استقلالی‌ها بگذارد.


در این باره گفته شد کارشکنی مسئولان سابق استقلال بعد از کنار رفتن از این باشگاه باعث شده تا سام فیت چنین تصمیمی بگیرد اما اصل ماجرا چیز دیگری بود. اگرچه قرارداد استقلال و سام فیت تا پایان تیرماه امضا شده بود و قرار بود استقلالی‌ها به صورت رایگان از امکانات این مجموعه استفاده کنند اما باشگاه متعهد شده بود در امر تبلیغات و رسانه این مجموعه را حمایت کند که ظاهرا مدیران باشگاه ورزشی سام فیت از عدم اجرای این تعهد ناراضی بودند و این موضوع هیج ربطی به کارشکنی مدیران سابق نداشته است.

 

1535293

 


از این رو با توجه به تعطیلی باشگاه های ورزشی، مجموعه ورزشی سام فیت تصمیم گرفت قراردادش با استقلال را لغو کند. در چنین شرایطی ازقضا امید رحیمی که دوستی نزدیکی با بسیاری از استقلالی‌ها دارد و عامل امضای قرارداد با سام فیت و چند اسپانسر دیگر هم بود، تلاش زیادی کرد تا سالن دیگری را برای آبی ها هماهنگ کند. او شب گذشته هماهنگی های لازم برای استفاده آبی ها از باشگاه شاهین در مجموعه کشتیرانی که امکانات مجهزی هم دارد، انجام داد تا نشان بدهد با برکناری سعادتمند قرار نیست برای استقلال کارشکنی شود.

 

1535301


از این رو امروز صبح آبی ها به سالن وزنه جدید که امکانات مناسبی هم دارد رفتند و تمرینات بدنسازی پیش فصل شان را انجام دادند. این مجموعه ورزشی امکاناتی نظیر زمین اسکواش و کراس فیت و چمن مصنوعی و برخی ورزش های دیگر را نیز در خود گنجانده که شرایط خوبی را برای آبی ها فراهم می‌کند.

 

امید رحیمی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت تا مشکلی برای تمرین استقلال پیش نیاید.

 

1535299

 

1535298

 

 

دیدگاه‌ها