کد خبر : 1713362 | 21 مهر 1399 ساعت 18:25 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارکا و رونمایی از کلید انتقال پوگبا به رئال مادرید

مارکا مدعی شد انتقال یا عدم انتقال پل پوگبا به رئال مادرید تنها به ماندن زین الدین زیدان در این تیم بستگی دارد.

مارکا و رونمایی از کلید انتقال پوگبا به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا بعد از انتقال به منچستریونایتد در تابستان 2016 هرگز روزهای خوبی را در جمع شیاطین سرخ پشت سر نگذاشته و طی یکی دو فصل اخیر نیز دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که انتقادات زیادی را از وی به همراه داشته و در چند مقطع این بازیکن را در آستانه جدایی از یونایتد قرار داد.

 

 

1534557

 

 

رئال مادرید اما یکی از باشگاه‌های است که همواره طی این سال ها به جذب پوگبا علاقه نشان داده است. در واقع سرمربی فرانسوی لوس بلانکوس یعنی زین الدین زیدان علاقه زیادی برای انتقال هم وطنش به سانتیاگو برنابئو نشان داده است؛ علاقه ای که ادامه دار بوده و گفته می شود که زیدان هنوز هم خواهان به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی است.

 

طی روزهای گذشته اما پل پوگبا در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد که حضور در رئال مادرید رویایی اوست؛ موضوعی که باعث شده حالا شایعات درباره حضور این بازیکن در جمع کهکشانی‌ها به اوج خود برسد. با این حال مارکا در این رابطه مدعی شده که پوگبا تنها در صورتی شانس بالایی برای پیوستن به رئال خواهد داشت که زین الدین زیدان به کارش در این تیم ادامه دهد در غیر این صورت به نظر می رسد که باشگاه اسپانیایی اقدامی برای جذب او نخواهد کرد.

 

 

1530956

دیدگاه‌ها