کد خبر : 1713399 | 21 مهر 1399 ساعت 21:21 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کامبک شاگردان ویسی در دیداری تدارکاتی

پیکان توانست عصر امروز در دیداری دوستانه مقابل حریف لیگ یکی خود به پیروزی برسد.

کامبک شاگردان ویسی در دیداری تدارکاتی

به گزارش "ورزش سه" شاگردان فرهاد کاظمی که تمرینات خود را به صورت ویژه برای حضور در رقابت‌های لیگ یک دنبال می‌کنند و دور جدید تمرینات خود را با برپایی اردویی یک هفته‌ای در هتل المپیک آغاز کرده‌اند، پس از تساوی مقابل شهر خودرو در پنجمین مصاف پیش‌فصل خود مقابل تیم‌های لیگ برتری میهمان پیکان تهران بودند؛ شاگردان عبدالله ویسی که ابتدا از حریف لیگ یکی خود، با یک گل عقب افتادند توانستند با گلزنی ابراهیم صالحی و اسماعیل بابایی، پیروزی را در این دیدار دوستانه از آن خود کنند تا مهیای دو دیدار تدارکاتی با رقبای لیگ برتری پیش از شروع لیگ بیستم شوند.

 

پیش از شکست امروز، شاگردان فرهاد کاظمی مقابل سه رقیب لیگ برتری خود فولاد خوزستان، نساجی و ذوب‌آهن با شکست مواجه شده بودند و امروز در پنجمین تقابل پیش‌فصل مقابل رقیبان لیگ برتری، چهارمین شکست را متحمل شدند و تنها دیدار هفته گذشته آن‌ها مقابل شهر خودرو نیز با تساوی به پایان رسید.

 

عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان پس از پایان دیدار امروز تیمش گفت: برای بازی اول از عملکرد تیم راضی هستم، بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی انتظاراتم را تا حد بسیار زیادی برآورده کردند. وی افزود : به تیمم بسیار خوشبین هستم زیرا بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند خیلی زود با بازیکنان قدیمی به هماهنگی رسیدند و مطمئنم روز به روز بهتر خواهیم شد. 


 پیکان ۲۳ و ۲۶ مهر دیدارهای تدارکاتی دیگری با ماشین سازی تبریز و یک تیم لیگ برتری دیگر انجام خواهد داد تا بتواند با آمادگی کامل مهیای فصل جدید رقابت‌ها شود.

دیدگاه‌ها