کد خبر : 1713406 | 21 مهر 1399 ساعت 21:59 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو: می خواهیم سبک آلمان متفاوت شود

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از تغییرات اخیر در سیستم بازی تیمش دفاع کرد.

یوواخیم لوو: می خواهیم سبک آلمان متفاوت شود


به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرفراز و نشیب ژرمن ها در ماه های اخیر باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد یوواخیم لوو، سرمربی باتجربه این تیم شده است. اما در نشست خبری بیش از بازی فردا شب تیم ملی آلمان مقابل سوئیس، یوواخیم لوو مدعی شد استفاده از سیستم سه دفاعه به نوعی نگاه به آینده محسوب می شود.

 

یوواخیم لوو گفت: "شاید برخی تصور می کنند من انسانی مغرور و متکبر هستم، اما من موارد را آنگونه که به ذهنم می آید عنوان می کنم و اگر کسی دلش می خواهد من را متکبر خطاب کند می تواند این کار را انجام دهد. تابستان سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که قصد داریم در آینده گام های بلندی برداریم و هنوز هم بر سر برنامه خود هستیم و می خواهیم تیمی جوان و جاه طلب را برای رقابت های جام ملت های اروپا در تابستان سال آینده آماده کنیم.

 

1451920

 

استفاده از سیستم سه دفاعه گامی برای ایجاد ثبات در ترکیب تیم است. ما هنوز هم می توانیم با سیستم چهار دفاعی به میدان برویم و اکثر بازیکنان در سطح باشگاهی نیز با این روش بازی می کنند. اما ما می خواهیم این موقعیت را داشته باشیم تا سال آینده به سبکی متفاوت بازی کنیم و این تغییر می تواند در برابر تیم هایی مانند فرانسه یا پرتغال مهم باشد.

 

ترکیب جاشوا کیمیچ و تونی کروس؟ این دو بازیکن ترکیب خوبی کنار یکدیگر در میدان ساخته اند و خط دفاعی ما را به بخش هجومی پیوند می دهند. کیمیچ از مزیت تجربه بازی در خط دفاعی در گذشته برخوردار است و به همین دلیل وقتی تونی کروس مشغول بازیسازی می شود، اما می تواند به عقب رفته و به بازیکنان خط دفاعی کمک کند."

دیدگاه‌ها