کد خبر : 1713471 | 22 مهر 1399 ساعت 12:58 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل اسکالونی

فوتبال بازی کردن در بولیوی مثل غرق شدن است

سرمربی تیم ملی آرژانتین از ارتفاع بالای شهر لاپاز بولیوی ابراز نگرانی کرده و می‌گوید بازی در این شهر حالتی مثل غرق شدن در آب دارد.

فوتبال بازی کردن در بولیوی مثل غرق شدن است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی آرژانتین امروز در مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف بولیوی می‌رود این دیدار در شهر لاپاز پایتخت بولیوی برگزار می‌شود که ارتفاعش از سطح دریا بسیار بالا است و این مساله فوتبال بازی کردن در این شهر را بسیار دشوار می‌کند.

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در آستانه این بازی درباره این شرایط ابراز نگرانی کرده و می‌گوید بازی کردن در لاپاز مثل غرق شدن در آب است.

 

1535483

 

شاگردان اسکالونی روز جمعه در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی موفق شدند اکوادور را 1-0 شکست دهند. اما آرژانتینی ها حالا نگران بازی در لاپاز هستند که ارتفاعش از سطح دریا به 3650 متر می رسد و فشار هوا در این ارتفاع به مراتب کمتر از شهرهای دیگر است.

 

اسکالونی در این باره گفت: " من درباره شرایط دشوار لاپاز با بازیکنان‌مان تک به تک صحبت خواهم کرد. ما شرایط هر بازیکن را به دقت بررسی می‌کنیم. باید قبل از ورود تیم به زمین ببینیم بازیکنان ما نسبت به شرایط چه واکنشی نشان می دهند. ما برای همین دو روز زودتر از مسابقه به بولیوی رسیدیم".

 

اسکالونی در ادامه گفت: " شرایط بازی کردن در لاپاز مثل غرق شدن است. همه بازیکنان حس می‌کنند در حال غرق شدن در آب هستند. این حسی است که همه آنها تجربه خواهند کرد. ما در تلاشیم و هر کاری از دست مان برآید انجام می دهیم تا به بهترین شکل بازی کرده و بهترین نتیجه ممکن را بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها