کد خبر : 1713479 | 22 مهر 1399 ساعت 13:24 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

فیرمینیو در آرزوی بالای سر بردن جام جهانی

روبرتو فیرمینو می‌گوید مصمم است به یکی از شماره 9 های افسانه‌ای فوتبال برزیل تبدیل شده و جام جهانی را بالای سر ببرد.

فیرمینیو در آرزوی بالای سر بردن جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی باشگاه لیورپول می‌گوید مصمم است به یکی از شماره 9 های افسانه‌ای فوتبال برزیل تبدیل شده و با پیراهن طلایی سلسائو جام جهانی را فتح کند.

 

فیرمینو که اولین بازی ملی خود را در سال 2014 انجام داده تا اینجا 45 بازی ملی در کارنامه دارد و 15 گل برای سلسائو به ثمر رسانده است. برزیل ماجرای خود در جام جهانی 2022 قطر را از روزهای اخیر و با پیروزی 5-0 مقابل بولیوی آغاز کرد و فیرمینو می‌گوید امیدوار است در قطر فاتح جام جهانی باشد.

 

1535487

 

فیرمینو در مصاحبه‌ای با وبسایت فیفا در این باره گفت: " من عاشق پست شماره 9 هستم و می‌خواهم به بازیکنی در این پست تبدیل بشوم که نقطه اتکای برزیل باشد".

 

مهاجم برزیلی درباره وظایفی که سرمربی برزیل تیته از او می‌خواهد گفت: " تیته می‌خواهد من دائماً در محوطه جریمه باشم. البته من وقتی لازم باشد از محوطه بیرون می آیم ولی تیته می‌خواهد کمتر به دنبال توپ از محوطه بیرون بیایم و بیشتر داخل محوطه باشم. من ذاتاً تمایل دارم به دنبال توپ بیرون بیایم و به تیم در روند بازی سازی کمک کنم همانطور که در لیورپول این کار را می‌کنم. ولی در تیم ملی مجبورم این روش را کنار بگذارم و کاری بکنم که تیته از من می‌خواهد".

 

فیرمینو در ادامه گفت: " می‌خواهم به تلاش ادامه بدهم و در وهله اول با برزیل به جام جهانی برسم. ما به تلاش و رویاپردازی ادامه می‌دهیم. باید باور ما این باشد که می‌توانیم در سال 2022 قهرمان جام جهانی شویم. من به بازی کردن در تیم ملی کشورم افتخار می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها