کد خبر : 1713480 | 22 مهر 1399 ساعت 13:40 | 27.7K بازدید | 4 دیدگاه

مارکو آسنسیو

قوی‌ترین بارسا برای ال‌کلاسیکو بهتر است

آسنسیو ستاره رئال مادرید می‌گوید رفتن یا نرفتن مسی از بارسلونا برایش مهم نبوده ولی او دوست دارد در ال کلاسیکو مقابل بهترینها قرار بگیرد.

قوی‌ترین بارسا برای ال‌کلاسیکو بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید درباره ال کلاسیکوی پیش رو در فوتبال اسپانیا و تنشهای اخیر در باشگاه بارسلونا درباره جدا شدن یا ماندگاری لیونل مسی صحبت کرده و می‌گوید با اینکه رفتن یا نرفتن مسی از بارسا برایش اهمیتی نداشته ولی او ترجیح می‌دهد در مقابل بهترینها بازی کند.

 

1535488

 

آسنسیو در این باره گفت: " برای من مهم نبود که مسی می‌رود یا می‌ماند. ولی ماندن او برای بارسا بهتر شد. من دوست دارم در مقابل بهترینها بازی کنم".

 

هافبک اسپانیایی رئال مادرید درباره اینکه آیا در این فصل بازیکن فیکس رئال خواهد بود یا نه گفت: " شکی نیست که دوست دارم بازیکن فیکس باشم و بازی کنم ولی این تصمیمی است که سرمربی باید بگیرد. من الان اگر به اندازه قبل از مصدومیت احساس سلامت و شادابی نداشته باشم مسلماً کمتر از آن هم نیست. همیشه احساس کرده ام که تحت فشار هستم. البته می‌فهمم چرا خیلی‌ها از من انتظار بالا دارند و من قصدم این است که با کسب جامهای قهرمانی با پیراهن رئال ثابت کنم آنها حق داشته اند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها