کد خبر : 1713513 | 22 مهر 1399 ساعت 16:00 | 36.4K بازدید | 4 دیدگاه

برای دیاباته بلیت گرفتیم تا برگردد

خلیل‌زاده:‌ سعادتمند می‌خواست قایدی را بفروشد

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد علی کریمی قراردادش را تمدیدکند.

خلیل‌زاده:‌ سعادتمند می‌خواست قایدی را بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل‌زاده در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی درباره شایعات مطرح شده پیرامون فروش مهدی قایدی عنوان کرد: مدیرعامل قبلی باشگاه این بحث را پیگیری می کرد اما این اتفاق نیفتاد. قائدی در حال حاضر بازیکن ما است و در استقلال می ماند زیرا قرارداد دارد. تا این لحظه برای فروش وی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 

وی درباره وضعیت علی کریمی گفت: وی با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال و من مذاکره کرده است. ان شاءالله بتوانیم کریمی را به تیم بازگردانیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد هروویه میلیچ خاطرنشان کرد: درخواست فسخ قرارداد میلیچ خیلی وقت پیش ارائه شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول وی را پرداخت کنیم. با این  وجود پول دیاباته را روز گذشته پرداخت کرده و به معاون بین الملل باشگاه گفته ایم برای وی بلیت بگیرد تا به تهران بازگردد و سر تمرین برود.

 

خلیل‌زاده در پاسخ به این پرسش که دیاباته در استقلال ماندگار است یا نه، تاکید کرد: مذاکراتی با وی انجام شده و فکر می کنم به ایران بازمی گردد.
وی درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی استقلال برای بررسی تخلف محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و موضوع این دو بازیکن را حل می کنیم.

 

خلیل‌زاده در پایان افزود: هرچند این باشگاه مدیرعامل ندارد اما سرپرست استقلال کارها را به شکل مستمر انجام می دهد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر  بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم این پنجره تا هفته آینده باز می‌شود.

دیدگاه‌ها